سنگاتو وا بکن دوسی
 
زیر سقف اتاق عمل......
پنج شنبه 21 دی 1386برچسب:, :: 19:52 ::  نويسنده : امپراطور

سلام دوستای گلمممممممم

 

این بخش جدیده و ابتکار خید خیدمه

 

ماهالمون کوچیکه...البته همه دریا دلنا....اما دلا واسه کینه کوچیکه....

 

هر ناراحتی یا انتقادی از کسی دارین یا برعکس

 

بگین تا ترم اول هرلیییییی تموم شه...

 

فقط طوری که کار بهیا    نکشه

 

 

خوش باشین همیشه دوسیا



نظرات شما عزیزان:

............
ساعت11:06---30 دی 1391
خيلي اللللللللللللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللللللللللللل للللللللللللللكييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييي ييييييي
هستي


banafsheh
ساعت19:42---25 دی 1391
manam az kasi narahat nistam,kolan kineyi nistam.omidvaram ke kasi ro ham narahat nakarde basham.age ham narahat kardam bebakhshid,az amd nabude

alaki
ساعت18:50---25 دی 1391
از فرمانده الكي به امپراطور بزرگ:سعي كن اينقد ناراحتيتو ابراز نكني از پشت خنجر زدن خييييييييييليييييييي حال ميده!!!!!!!! البته قبلش بايد يه خنجر نوك تيز پيدا كني كه از مهره ي T6 كه رد شد از وسط قلبش در اد........!!!!!!!!!پاسخ:خودش ضربش رو خورده........

alaki
ساعت18:38---25 دی 1391
نميدونم چرا بچه هاي كلاس نميتونن اون حس اعتمادو ايجاد كنن تا با هم راحت تر باشيم البته به استثناي تكوتوكي از پسرا و برخي از دخترا...ادم يه چياي ميبينه و ميشنوه كه به خودش شك ميكنه ...يكم جوو صميمي تر كنيد البته سوء استفاده و احساساتي شدن و اشنايي بيش از حد ممنوع...










با تشكر...
راسي از دست هيچكدومتون ناراحت نيسم برين حالشو ببرين...:-) )


danbo
ساعت17:04---25 دی 1391
همتون از دست خیلی ها ناراحتین اما واقعا جرات ندارین که بهش بگین پشت سرش حرف میزنین عقده هاتون خالی میکنین حتی توی وبلاگم که اسمتون نمینویسین میگین اسم طرفو نمیارم خوب اینکه نشد سنگ واکندن شاید میخواین کار به جنگ و دعوا نکشه شایدم میخواین دوستی ها به ظاهر پایدار بمونه واقعا چرا ما آدما اینجوری هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟


E.N
ساعت16:01---24 دی 1391
من كه كلا مشكلي با هيشكي ندارم!!
هركي هم باهام مشكل داره اگه جرات داره بگه!!!!!!!!
شوخي كردم!خودتونو خالي كنيد!


farima
ساعت23:31---23 دی 1391
man ke az kasi narahat nistam omidvaram kasi ham az man del gir nashode bashe darzemn babate on roz ke ba mr.rafiee bahsam shod azashon ozr mikham raftaram eshtebah bod az shoma ham ozr mikham mr.keshtkar babate hamin mozoe
نگین عندا... ایییی حرفاررو...پیش میاد بحث میاد بعضی وقتا....تا بحث و دعوا نباشه،کلاس هیدرات کربنی نمیشه....خواهش میشه،عذر ما رو هم بپذیرین.
پاسخ:امپراطور صحبت ميكنه:امپراطور هميشه باقرمز جواب ميده
حقت همون رنگ قرمزه.اپراتوری یا امپراتور‏?‏
پاسخ:كلا من تورم همه ميان وتوي تورم گير ميكنن


ناراحت
ساعت17:33---23 دی 1391
من از خیلیا ناراحتم چون بعضی اینگار زورش میاد یه نگاه بندازه به ادم که حداقل خود ادم سلام کنه تا بقیش...اما دیگه به خیالم هم نیست دیگه ترم گذشت.

ازیکی هم واقعا میخوام تشکر کنم خیلی دوست دارم اسمش رو بیارم اما بیخیال خیلی بامرامه برامم عزیزه


ما هم دیدیم از این موردا اما خیلی کمه تعداد بی مرامای کلاس....نصف تعداد فینگرا هم نیسن...


z.h
ساعت9:02---23 دی 1391
من نمیدونستم شمام به کشیدن فیل علاقه دارید...!!! بوشه بوشه بوشه بوشه....الان بوشهرم...مگه ندیدین اثر هنریمو؟؟؟؟؟ییییی فیلی کشیدم اوژدهاااااا....اوژدها بیده بید....مو خودوم پلنگوم...

z.h
ساعت22:15---22 دی 1391
راسی امپراطور مننظورتون از emror دقیقا چیه؟؟!!emoror میشه خارجیش

z.h
ساعت22:10---22 دی 1391
من از تو , تو از من, من از شما , شما از من , من از اونا, اونا از من.... آقا اصلا من از همتوووووون کینه و انتقاد

.

.

.

.

.

.

چیه فک کردین میخوام بگم ندارم؟؟؟؟!!!!!

.

.

.

.

.

دقیقا همینطوررررره ندارم.... چون همتون خیلیییییییی گلینمنم از شما انتقاد دارم....چرا نگفتین صفحه آخرو که هنرمندی بود تو جزوتون،منم کمک کنم‏?‏ تکی تکی فیل میکشین دیگه big شدین دیگه تحویل نمیگیرین... من دیگه پپپلللنننگگگ میکشم.


banafsheh
ساعت20:52---22 دی 1391
aghaye keshtkar mer30khahesh mishavad

...
ساعت13:04---22 دی 1391
man ke az kasi narahat nisam omid varam ke harki narahate na sho bardare ta rahatshe
shokhi kardam

moshkelateton ro hal konid vali movazeb bashin ke mahlol fara sir shode bedas nayad


banafsheh
ساعت23:21---21 دی 1391
emperatoor in kheili jalebe albate age baese narahatiye ka30 nasheاین قسمت رو من نذاشتم صادق گذاشته اون ایول داره

emror
ساعت21:54---21 دی 1391
به همه ساکنان دربار همایونی درود وسلام ویژه من امپراطور میخام بگم ازکی ناراحتم......بیخیال اسمشو نمیگم ولی خودش اگه بیاد بخونه میفهمه خودش واقعا ادم بی معرفتی هست یعنی رفیق نارفیقی بوده الان حالم ازش بهم میخوره دپرس بودن این روزامم بخاطر اون نامرد بود خدا ایشالا جواب همه کاراش رو بده عمراااا اگه ببخشمش همش اون دنیا بایس جواب بده...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها