به یاد چرچیل اینبار سیگار برگگگگگ
 
زیر سقف اتاق عمل......
یک شنبه 7 بهمن 1386برچسب:, :: 23:54 ::  نويسنده : امپراطور

سلامی به گرمی خین و body temprature

ایشالا کبک همتون پلنگگگگ بخونه

راستی به قول یکی از رفقا به نام مهرداد مهرپرور فیلها

ترم یکم گذشت و خدا رو شکر تلفات نداد کلاس

 

ای ول به همه داداشا و آبجیای گلم

 

بعدنا میبینید که اینا چقدر خنده دار بوده و واقعا غیر از خاطره چیز دیگه ای نمیمونه...مثلا...

خانم بوققق که استاد رحیمینو بیچاره کرد...دعوت آقایون به قسمت front کلاس و فیلیپینی که خانم بوققققققق نزدیک بود بزنه تو گردنم بین کلاس یا اینکه جمله تاریخی خانم بوققققق که گفت پسرامون بی بخارن....بعدم بین کلاس با اون لبخند متین همیشگیشون گفتن مگه دروغ گفتم؟؟؟؟؟به خدا تا یه هفته خندم میگرفت از خونسردیشون...یا دوست عزیزمون آقای بووووققق که اسم زیبای شیییلنگ رو واسه یکی از ابزار ناشناخته ی آزمایشگاه فن انتخاب کرد...یا آقایون بوق که به جا تمرین رفتن تو کلاس بوقققق بازی....یا خانم بوقققققق که وقتی میخنده سرخ میشه و ما رو هم به خنده میندازه....یا خانمای بوقققق که دیوار اتاق خانم قاجار اونروز به من گفت بهشون بگید یه کم speaking کنن بد نیستا....یا خانم بوقققققققققققققققق که ما رو با این اثرپیکاسو شون (پلنگ از پشت) بیچاره کردن....یا خانم بوققق که عروسک میاره مردسه(همون مدرسه)...یا اون خانمی که کفش آل استارو کچل کرد...یا اون آقایی که راکتای پینگ پنگو سابید(خدایی شامل 90 درصد بچه ها میشه ها) یا آقای بوققق که از همه بچه تره از نظر سن ولی ماشا... هیکلا بزرگتر از همه ست(74 هستا) و یا آقای بوقققق که همه استادا به میگن baby face مگه دانشجویی....یا آقای بوققققق که حاکم کوت...اهم ببخشید کیش و مات بیشه بعدم میخنده....یا آقای بوققققق که father زبانو سوخت....یا اقای بوق که شرطو برد و 2 تا بستنی از رفیقش نگرفت....یا اون آقایی که ککای خومه و زبونشون کپی زبون خومونه...یا آقای بوق که ژست مورینیو میگیره ولی مهربونههههه....

اخیلی گلین همتون

اگه بازم یا داشتین بذارین.....

دوستون میداریم همکلاسیای گل که نه ,داداشا و ابجیای گل....ایشالا ترم دیگه اگه شوت نشدیم دانشگاه فساچوست بازم میایم وب....هفته اخره....خیلی کلاس باحالی دارین...ایولا هم دارین....فقط یه چیز بگم یه کم دلم خنک شه....

ترم بوققققی ها

حق نگه دارتون باشه...

شاد باشین...

 



نظرات شما عزیزان:

farima
ساعت21:43---12 بهمن 1391
vay khoda rahmatesh kone midonam cheghar sakhte chon sare khodamam omade kheili narahat shodam
مرسی


banafsheh
ساعت16:57---12 بهمن 1391
aghaye keshtkar ghame akharetoon bashe.narahat shodam az shanidane in khabarممنون.

shohre
ساعت16:15---12 بهمن 1391
سلام.تسلیت میگم.خدا رحمتشون کنه
ممنون


z.h
ساعت11:18---12 بهمن 1391
آقای کشتکار ما هم خیلی ناراحت شدیم, خدا رحمتشون کنه...
مرسی.


دوسسييييييييي
ساعت18:27---11 بهمن 1391
اخي اقاي كشتكار بهتون تسليت ميگم خدا رحمتشون كنه .قوي باشين......
ممنون،،،باقی عمر شما باشه...


بله
ساعت14:59---11 بهمن 1391
سلام داداش صادق

دیشب که شنیدم دوستت فوت کرده کلی تو سالن مطالعه حالم گرفته شد.درگذشتشونو تسلیت میگم،امیدوارم غم آخرت باشه
ممنون کاک.


banafsheh
ساعت21:52---10 بهمن 1391
man faghat pass besham dge hichi nemikham


ایشالا میپاسینش...ۀسونه آناتومی که...علاقه میخواد...


banafsheh
ساعت20:19---10 بهمن 1391
jedi?khub shod goftid,pas dge shekl nemizaram.doa konid hamamun anatomy khub bedim
ایشالا همتون بیس شین...من که پایانیه آناتومیو ۱۸ گرفتم...


banafsheh
ساعت15:46---10 بهمن 1391
man khodam boorusli hastam baladam bezanam chera shoma ro tu dardesar bendazam?????bayad beheshun midadin shayad be ma ham midadan vaghean havase abnabat chughi karde budamاز همدردیتون سپاسگزارم...راستی فهمیدم چرا پیاماتون پاک میشه...زیاد اگه از شکل استفاده کنید متنتونم انگلیسی باشه اینجوری میشه....کلی سرچیدم تا کفشیدم رازشو...

shohre
ساعت11:52---10 بهمن 1391
در ضمن کرمانشاه فقط ی چیز نداره اگه گفتین چیه؟


حرف


بعدشم امارتونو رد کردم بخاطر حرفاتون به محض ورود برگشت داده میشید به بوشهر البته شاید سالم
شاید‏?‏‏?‏‏?
می میخوان تنبیه فیزیکیم کنن...مو گوناه داروم...

اگه زحمتی نیست گرامر ۳ درس آخر زبانو بیارین...من جزوه گرامرم گم کردم...پسرام که هیشکی نداره...ثواب داره به خدا... قول میدم آبنبات چوغیتونم پرداخته شه...با تشکر فوران...


shohre
ساعت11:48---10 بهمن 1391
سلام.دستتون درد نکنه. من مشکلی با تقلب ندارم.فقط امیدوارم اونایی رو که خودم غلط زدم نزده باشید و از درستا بهره برده باشیدبه خدا نگاه رو دستاتون کردم....شما یه گزینه زده بودین...خانم مینا یه گزینه دیگه...آقای هاشمیم یه گزینه دیگه...نا امید شدم از زندگی...سرتون درد نکنه...

banafsheh
ساعت22:42---9 بهمن 1391
man ostad rahimiyan ro kheili doost daram,har chi ham behem began narahat nemisham vali vaghean un rooz az hame bejoz chand nafar narahat shodam.inam ye khatereye bad az terme1.baghiyash khub bud
اصلا بگین تا خودم بزنمش...راستی واسه خانم کریمیم آورده بودم آبنباتو...اما روم نشد بهشون بدمش..آخه فکر کنم عصبانی بودن رو دستشون ۸،۹ تا سوال زدم...


farima
ساعت20:54---9 بهمن 1391
aghaye keshtkar shokhi kardama narahat nashin....
امپراطور:نه بابا اقای کشتکار دلش اندازه گنجیشکک اشی مشیه...
یه بار دیگه جای من ج بده گل پسر تا موهاتو دون دون بکنم برات....با اون گان پوشیدنت آبرومو بردی میخواستم یه نوازش حسابیت کنما....اما واقعا دلم اندازه یه گومجیشکه....من و ناراحتی‏?‏‏?‏‏?‏


z.h
ساعت13:39---9 بهمن 1391
آقای کشتکار من منت گذاشتممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! ( الان کلی شاخ درآوردم..) من بیجا بکنم بخوام منت بذارم.... یه مداد مگه چیهبچه های آبودان که شوخن،،،جدی نگیرینااااااا....بلا نسبتتون....چون بکس جنوب باحالن دلم کشید اذیتتون کنم پیکاسوی جنوبی...

farima
ساعت12:47---9 بهمن 1391
mr.keshtkar akhe man key mikhastam bezanam to gardane shoma albate delam mikhastaaaaa ....vali bikhial dg man ke ozr khahi kardam man zod amperam josh miyare...bikhod nist ke zahra haghighat bem mige angry bird
بزنید...من گردنم از ستون جلو اتاق خانم قاجارم باریکتر...



راستی یه تشکر ویژه هم از خانم کریمی و مینا برای امتحان امروز....آی سوال زدم رودستشون...مخسی فراوان...

با تشکر از خانم حقیقت بابت مداد فیلیشون...البته کلب منت گذاشتنا اما عیب نداره...
امپراطور:انگری برد که خانوم بوووووق هست
امپراطور جان....لقب گذاشتن مال دوره ی ابتدایی بود...ترجیحا مهد کودک....دوسی نگین اینارو به بچه ها...شان آدم میاد پایین به خدا هااااااا...والو ناموسن....
پاسخ:ولی اگه خانم شیردره انگری برد باشن اون قرمزه هستن که زور نداره


بله
ساعت1:39---9 بهمن 1391
سلم به بچه های استریل
وبتون خیلی عالی واقعا خوبه که بچه هاتون انقدر با هم خوبن ،امیدوارم بتونین واسه هم مثل خواهر و برادر باشین و به جای یه کلاس یه خانواده باشین.وبتون قشنگه مخصوصا به بودن صادق درشتخوار و خانم حقیقت و فیلش با اون آبنبات چوبی هایی که مشتری اصلی وبتونه.
امیدورام موفق باشین


بله
ساعت0:37---9 بهمن 1391
داداش دو قلوم پنجشنبه میاد خوابگاه پیشم اگه بفرستمش دانشکده محاله یه نفر بفهمه که خودم نیستم.پس پنجشنبه شب اگه فهمیدی کدوممون دوستت هستین یه قایق از همونا برات میخرم
میام حالا تفکیکتون میکنم...فکر کردی کم الکیم‏?‏‏?‏‏?خیلی الکیم...


بله
ساعت0:32---9 بهمن 1391
صادق اگه بعد یه سال منو ببینی میشناسی؟
من همین الانشم نشناختمت...خیلی کامپلیکیتی.....تو خدا...تو پیغمبر...


بله
ساعت0:27---9 بهمن 1391
صادق به خدا این کلمه که همیشه تو آخر حرفام میگم تکیه کلام همه کرمانشاهیاست.بری تو بازارش از همه این کلمه رو میشنوی.دیگه کم تکرارش کن بچه
نوکرم


بله
ساعت0:21---9 بهمن 1391
صادق گاز یعنی چی؟
بهترین راه انتقال محبت،کینه،ناراحتی از گرونی و ...از دیدگاه روانشناسیا....به طرف مقابل‏(‏:‏(‏:حالا اونروز یه گازیت گرفتیما...آبرومونو کیلو کن...


بله
ساعت0:07---9 بهمن 1391
صادق تو که میدونی من درس خونم زبان از70گرفتم 62ولی دخترا به استاد گفته بودن تقلب کرده دیگه منم گفتم باشه براتون دارم.خیلی زور داره 168صفحه اشتباهی بخونی ها
داداش من زیاد میبینم تقلب میکنن بچه ها،،،اما عادت ندارم به کسی بگم...چه نامردن بچه هاتون...از تقلب متنفرم...


بله
ساعت23:56---8 بهمن 1391
یا خدا قاچاق چیه؟مگه بوشهره

شهر ما فقط معرفت قاچاق میکنن داداشی.ببخشید صادق جون بوشهر استانه؟
داداش بعضیا میگن کشوره،،،بعضیا هم میگن قاره...مجمع الجزایر هست...سکرته داداش،حالا بعد یواشکی بهت میگم...


بله
ساعت23:48---8 بهمن 1391
یه دختر درس خون گفت حالا موقعی که به استاد بهشتی پور گفتم میفهمی دنیا دست کیه ،منم گفتم دنیا یه مدتیه دست منو داداش صاذقمه .صادق آخه دستم شکسته بود نمیشد بخونمش دیگه گفتم از بچه ها جا نمونم حالشونو گرفتم.
خوب کاری کردی...میشناسم پسراتونو...انگار از دماغ فیلهای خانم حقیقت افتادن...به خدا ۲ تا جزورو هنوز نخوندم...بذار من بدبخت بخونم یه کم داداش...فردا تیپا میزنن در کمرم میگن برو فساهااااااا....راستی ۵ شنبه میام خوابگاه شب میمونم...تنقلات یادت نره...درسم تعطیل میکنی خرخونا...


بله
ساعت23:45---8 بهمن 1391
جون استاد تفسی نگو علی چون من حساسم.میگم کشتکار خودت میدونی چرا میگم کشتکار ،بزن پایان ترم بریم قبرستون فسا واسه فاتحه خونی .صادق نظرت چیه دوتامون انتقالی بگیریم بریم کرمانشاه؟

داداشم رفته ترکیه خونه ش خالی ،اونجا دیگه زندگیمون تکمیله
کرمانشاه‏(??? اقلا بوشهری سوییسی لندنی....میگفتی...ویزای بوشهرو که نمیدن...بریم کرمانشاه ...جون خودم رانی نخری نمیاما...میخوام بیام قاچاق کنم...خیلی حال میده و هیجان داره...


ساعت23:40---8 بهمن 1391
یک بلایی سر هم کلاسام آوردم که نگو.استاد واسه پایان ترم بهم پاورپوینت داد گفت بده به همکلاسات بخونن منم جزوه اشتباهی 168صفحه ای بهشون دادم بدبختا شب تا صبح میخوندن.سر امتحان چند باری خوابم برد ولی مراقبا بیدارم کردن .نگاه بچه ها میکردم میدیدم همه دنبال تقلب میگردن ولی هیشکی هیچی بلد نیست.بعد امتحان 42نفر ریختن رو سرم.البته کشتکار منو دست کم نگیر معدلم 17/42هست.یاد بگیر فقط یه اسکراپ گرفتی 20
خدا وکیلی من جاشون بودم یه کشیده مشتی میزدمت...نمیدادیشون بهتر بود...حق دارن خوب...نامرد.


بله
ساعت23:32---8 بهمن 1391
کشتکار نامرد اگه ماه در دست راستت باشه و خورشید در دست چپت میندازمت بری فسا.خدا کنه ترم بعد تو دانشکده ببینمت ،من که ترم بعد دارم اسه ارشد میخونم که فسا قبول بشم (فسا ارشد نداره) اگه ببینمت نمیشه درس بخونم.صادق بله رو از استاد تفسیر یاد گرفتم،بهم گفت اگه خورشید در دست چپ و ماه در دست راستت باشه یا باید حذفش کنی یا میوفتی.چیپس و پفک و سیبت هم هنوز مونده دلم نیومد بدون تو بخورمش.راستی یه کم انرژی هم به من بده
برم تنها میشی داداشی...کی اشکاتو پاک میکنه شبا که غصه داری...دست رو موهات کی میکشه وقتی منو نداری.... فسا دانشگاهش بغل قبرستونه....ما ساعت ۳ میرفتیم میگشتیم تو قبرستون...یادش بخیر...ولی بچه ها اینجا باحالترن... وقتی حرف میزنم میگی بله...به غرغان میترکم از عصبانیت....مرده شور استاد تفسیرو ببرن...نگو که منم میگم علی...


banafsheh
ساعت22:14---8 بهمن 1391
Vaghean terme khubi bud omidvaram baghiye termha ham hamintor bashe,vali ye jalase ke ostad rahimiyan baham dava kard vaghean narahat shodam az inke kheiliya faghat be fekre khodeshun budan va hichi nagoftan.moshkel ine ke ma zud poshte hamo khali mikonim

banafsheh
ساعت22:14---8 بهمن 1391
Vaghean terme khubi bud omidvaram baghiye termha ham hamintor bashe,vali ye jalase ke ostad rahimiyan baham dava kard vaghean narahat shodam az inke kheiliya faghat be fekre khodeshun budan va hichi nagoftan.moshkel ine ke ma zud poshte hamo khali mikonimخانم قاجار فقط....به خدا مردهههههه....رحیمیانم آذم بدی نیست،....درسشو شدم ۲۰،بعد از تربیت بدنی ۱،۲...اولین بیس تئوریم بود....ترم دیگه ۴ واحد باهاش داریم...کاش خانم قاجارم استادمون بود....

malos
ساعت20:58---8 بهمن 1391
ترم خوبی بوداما یه سری کاستی داشت .راستی اقای کشتکاریه کم ازاون انرژی وباحالی تون به بقیه اقایون یادبدید انگار اومدن سینما دست به سینه میشینن فقط تماشا می کنندبعضیاشون انگار ازدماغ فیل خانوم حقیقت افتادن .فکر میکنند اگریه خورده راحتودوستانه تر باشن مایه حساب دیگه روشون میکنیم در صورتی که اینجور نیست .خانوم بهشتی بامن درستش میکنم. راستی یه کم براشون تیب اخوندی بزنیدهدف ارزشش رودارهمرسی از لطفتون دوست عزیز... به خدا اگر خورشید را در دست چپم و ماه را در دست راستم...ببخشید...خورشید را در دست راستم و ماه را در دست چپم بگذارند...تیپ آخوندی نمیزنم....عامو می ایطو ضایع میشه آدم....نه ایطورا....

n.k
ساعت17:46---8 بهمن 1391
ماشالا به حافظه ودقتتون اقای کشتکار_ایول تجدید خاطره شد واسمون_ راستی اگه داداشای محترمم از حرفم ناراحت شدن عذر میخوام منظوری نداشتم اما خداییش مگه دروغ گفتم؟_ترم خوبی بود ایشالا ترم دیگه بهترم میشه چون همو بهتر میشناسیم. امیدواریم همین جا موندگارشید اقای کشتکار.همگی موفق باشید دوستان

من ارادت دارم...بابام همیشه بهم میگه پسر باهوشم،ولی من باور نمیکردم...قبول دارم راس میگین همیشه شما...فکر نکنم خانم بهشتی پور با لباس پوشیدن من بسازه...مرررسسییی


z.h
ساعت15:10---8 بهمن 1391
بوشه بوشه من ترم بوووووووققی.... منظورتون اینه که کم نخوابیدییین!!!!! بعدم من که جر رو ندادم.... سروصدای رفقای خودتون حتما نذاشته بخوابین
راستی باید یه تقدیر ویژه هم از میس پیکاسو داشته باشیم واسه جنبه ی بالا و کمک به صمیمی تر شدن کلاس.... حیف که پیکاسو پرسپولیسیه...راستی آبنباتای میس کریمیم پیچوندم دیروز....دوستان اگه کسی تونست واسه فردا ۳ گرامر ۳ درس آخر هد وی رو بیارن که ما هیچی نداریم....با تکشر فراوان


z.h
ساعت13:25---8 بهمن 1391
یا اون آقایوووونی که روی خرس و خواب زمستونیو سفید کردن با خوابیدن سر کلاساشوووون.... یا اون خانمی که مستعد سوال پرسیدنه( بیچارمون کرد با سوالاش)...

خداییش ترم فوق العاده ای بود, بچه ها همه باحال.... جنبه ها همه خددداااا (مخصوصا جنبه اون آقایی که یه وقت فک نکنین ترم2 ها ایشوووون فارغ التحصیل هسن!!!!!!) به من که خیلی خوش گذشت و از اینکه با دووووستای گلی مثل شما آشنا شدم شدییییییدا خوشالم.... در ضمن اگه شوخی یا حرفی زدم که کسی ناراحت شده معذرت میخوام... حالا سعی کنین ناراحتم نشین چون خواهر و برادر این حرفارو با هم ندارن که....
ترم فوق العاده ای بودددددد‏?‏‏?‏‏?خانم رفقا...فکر کنم هنوز ترم بوقققی هستییین،نه بود... وجدانا من ترم بالایی بازی دراوردم‏?‏‏?‏‏?من سر کلاس خوابیدم‏?‏‏?‏‏?سر و صدا میذاشت بخوابم‏?‏‏?‏‏?یه بارم که سر کلاس رحیمیان خوابم برد یی جری رو دادین که تا ۳ شب خوابم نبرد...به غرغاااان....مرسی.


banafsheh
ساعت13:06---8 بهمن 1391
man ke kheili delam mikhad terme bad ham ba shoma hamkelasi basham.شما نظر لطفتونه...ولی بعید میدونم معدلم بالای ۱۷ شه...زور بزنم آخرش بالای ۱۶

banafsheh
ساعت13:04---8 بهمن 1391
baladam yani yad migiram!!!!!

banafsheh
ساعت12:59---8 بهمن 1391
term tamum shod vali vaght nashod ma ham ye bar ping-pong bazi konimپینگ پنگ خیلی سخته...کسی نمیتونه بازی کنه....بچه های ما کلا مستعدن...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها