گشت و گذاااااار دور همدیگه
 
زیر سقف اتاق عمل......
چهار شنبه 11 بهمن 1386برچسب:, :: 12:18 ::  نويسنده : امپراطور

اول سلام

ميخايم واسه اينكه دور همديگه باشيم يه روز بريم بيرون و خوش بگذرونيم اگه موافقين روز 18روز خوبي بنظر من هركي مياد بگه تا امار بياد دستموووووون

فداي همتووووووووون مارفتيم فيزيوو بخونيم......



نظرات شما عزیزان:

n.k
ساعت23:01---20 بهمن 1391
راستی اقای کشتکار ازون جایی که اومدم مرودشت وحوصله پیدا کردم _ی مطلب گذاشم رو وب.لطفا مطالب قدیمیرو حذف کنیدتامطالب جدید بیاد بالا. چشم...اما خونتون آباد شه ایشالا...حذف خو نمیکنن...آخه امپراطورم اولا ۲ تا صندلی داغو حذفید بیچارمون کرد... ولی چشم...یه کاریش میکنیم ایشالا...آخه یه گندی زدیم نمیشه جمعش کرد،،،فقط بایس ۳ شو گرفت والووووو....هماهنگ باشین شومو هم....بوشه بوشه...

farima
ساعت22:51---20 بهمن 1391
nasrin azizam shokhi kardam akhe delam mikhad hame ba ham hamahang shim
نه خدا وکیلی بیاین جدی بگین...ما شوخکی گفتیم بروسلی...اما شما جدکی جو بروسلی گرفتتونااااا


n.k
ساعت21:43---20 بهمن 1391
وای تهدیدا داره زیاد میشه...غریب گیر اوردینا...همشهریها هم که هیچ کس تو وب نیست...بجون خودم دفعه بعد میاممن کوچیک شمام هستن،،،غلط کنم تهدید کنم...خدا وکیلی اگه بار دیگه نیومدین ....فدای سرتون...کنسل میشه تا بیاین آخرش... وجدانا یه عکس خنده هم بذارین بد نیستااااااااا....

شیطان
ساعت9:24---20 بهمن 1391
کلید بهشت خیلی دلم میخواست اتیشت بزنم ولی تو که همین طور خودت سوختی هاهاها
شیطان جووون خودمو خمدت میدونیم میشناسمتتتتت....جیگر خندتو برم من...


farima
ساعت6:48---20 بهمن 1391
nasrin nemizanamet vali az on negahaye be ghole zahra sangin mikonam dafe dg nayomadi ........ mishiخواهر بروسلی کوتاه بیو خداوکیلی...من یه شکری خوردم حالا...

n.k
ساعت0:56---20 بهمن 1391
چکارکنیم دلمون واسه خانواده تنگ میشه چشممممممم،من غلط کنم....آبجیه گلم بار دیگه بهونه قبول نمیکنیمااااا....میگم دوستان کولتون کنن بیارنتوناااا...ایشالا بار دیگه همه کلاس باشنننن..

jiiiiiiiiiz
ساعت23:56---19 بهمن 1391
vay ravanimon kardin shoma monharefin khodetono be ma nachasbonid ah khejalat bekeshi dg mikhay begi ma kafarim vali u ghedise bashe aslan u bi gonah u ghedis fereshte khobe dast az sare ma sheytona bar dar akhe ro ke nist har dafe bayad zede hal bezani ah ah ah

jiiiiiiiiiz
ساعت23:56---19 بهمن 1391
vay ravanimon kardin shoma monharefin khodetono be ma nachasbonid ah khejalat bekeshi dg mikhay begi ma kafarim vali u ghedise bashe aslan u bi gonah u ghedis fereshte khobe dast az sare ma sheytona bar dar akhe ro ke nist har dafe bayad zede hal bezani ah ah ah

n.k
ساعت21:56---19 بهمن 1391
ایشالا همیشه شاد باشید_کار برامون پیش اومد مگر نه با زهره میومدیم. من شونصد تا ترفند به کار بردم که مرودشتیا هم بیان...اما همی تعطیل که میشه گروختن خونه...خو ما هی میگیم با هم بریم دسته جمعی...هی بهونه میارین...بعدم لبخند متین میزنین...بار بعدی نیومدین به خانم بوقققق که اول فامیلشون شیر دره ست میگم بزنتتون...خانم حقیقتم ترکوندااااا،ایولاااا،،،دوستان همه باحالللللل،،،داداشو آبجی هستیم دیگه...دلتون سوز میس کاظمی...

مملائكه عذاب
ساعت19:45---19 بهمن 1391
هركي ندونه ما كه از اوضاع پشت پرده بي خبر نيسيم اگه الان بمبي منفجر نشد تاثيراتشو بعدن خواهيم ديد ايشالا كه به همين خوبي كه ميگيد باشه و خواهربرادر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!باقي بمونيد به استثناي اونايي كه ................
میخوای بپرسم اونایی که چی‏?اما نمیگم...ایشالا بار دیگه بیشترتر میشیم...یه دلیل بیار تا قانع شیمو نریم...حسودووووووو.... زورت بیااااددددد،،،تازه اینم نگفتم....پارسال همه دسته جمعی رفته بودیم زیارت....برگشتنی یه پلنگی خوشگل و با مروتتتتت....


E.N
ساعت12:58---19 بهمن 1391
بچه ها جاتون خيلي خالي بود! خيييييييلي خوش گذشت. مخصوصا بازي ها! دست همه درد نكنه. كلي حال كرديم.

jiiiiiiiiiiiz
ساعت10:55---19 بهمن 1391
vaghean ali bod behtarin khatere az uni vasam bod az hameye onayi ke omadan mamnoonam vaghean kheili khosh gozasht dar zemn hamamonam salemim hich bombi ham nabod koli ham khosh gozasht

DDDDDDDDDDDD
ساعت21:30---18 بهمن 1391
baro bach kilid behesht kamelan sooookhttt beheshon tasliyat migam
va ghabel tavajoheshon koli khosh gozasht hich bombi ham nakhord he heee

man age ja to bodam(albate omid varam ke hich vaght nabasham)dg veb nemiyomadam vaghti in jori zaye besham


narahat nashina vase paki khodet goftam


کلید بهشت
ساعت9:01---18 بهمن 1391
برو بچه جون

خدا به راه حق هدایتتون کنه
بچه تو قنداق...تو هم تو پلاستیک فریزر:...عامو ولوم کو وجدانا...


بی طرف
ساعت17:45---16 بهمن 1391
کلید بهشت محترمانه ازت میخوام خودتو بکشی کنار... عقایدت رو واسه خودت نگاه دار لطفا!!!!
هوی ناموسن بچه ی شهر...ما که دهاتی شهر گشته ایم...ایول زرنگو...


!!
ساعت17:09---16 بهمن 1391
دقيقا مشكلت با چيه؟؟؟؟

درگيري داري با خودت؟؟

تو مواظب خودت باش كليدت گم نشه!




ها راست میگه...اگه گم شد عند الوهیییی ایی کلیل حسین تهی رو هم پیدا کن... حسین تهی:دوباره میسازمت وطن...اگر چه با خشت جان خویش...ستون به سقف تو میزنم...اگر چه با استخوان خویش... 


کلید بهشت
ساعت12:59---16 بهمن 1391
خواهر برادری کشکه
ککشه نه کشک...عامو بیخیال جون من،،،داره رگ بوشهریم میگیره ها....کیکت میکنم از وب...


z.h
ساعت20:58---15 بهمن 1391
بعد از کلی وقت اومدم وب چه خبررررره...!!!!!! دوست عزیز کلید بهشت, مرسی از تذکرتون اما نگرانیتون نابجاست چون ما واقعا با هم احساس خواهر و برادری میکنیم فقط به حرف نمیگیم خواهر و برادریم...از این چیزا بگذریم آقای کشتکاااااااار شما چرا نمیایییییین؟؟؟؟ بدون شما اصلا صفا نداره کا.... سعی کنین اگه تونستین حتما , لطفا بیاین..(((:
عجبی جای جزوه ویروس کیبورد گذاشتین جلوتون....چشم خانم زد اچ....دده من عین بند تونبونم تو تعطیلات،سریع میرم بوشهر....ایشالا سعی میشود...آخه بوشهر جلو چشامه...دریا و هوای بهارو گربه های ترسناکش وسوسم میکنه...بعدم من بیام بیرون کسی چپ نگاه کنه جر رو میدم...اینجوری امن ترین...‏(‏:‏(‏:راستی واسه ترم دیگه یه بار یه گربه میارم سر کلاس....قابل توجه خواهران بزرگوار...برین آزمایشگاه فن تمرین کنید نترسین از پیشی...من بخوابم،واسه میکروب ۵ ساعت کافیه...هر کی افتاد بغل دست من دلش بسوزه اخم و تخم نکنه....من نخوندم میکروبوهااااا....یه لبخند ملیح بزنین تا منم تقلب کنم....مرسی...هوف...نفسم برید....بعد این کشتکاااااار هم تلافیه بووووووووووققق بود دیگه‏(‏:‏(‏:


شیطان
ساعت12:57---15 بهمن 1391
مگه تو مرجع تقلیدی. با اتیش می سوزونمت
مرگ من دوسی بذار اول اونایی که سوزوندی زغالشون خاکستر شه،بعدش دوسی منم داوطلب میشم...


کلید جهنم
ساعت12:55---15 بهمن 1391
ارواح ننه ی خودت مگه نشناسمت با نیسون روت جلو عقب میکنم
زشته دوسی،بیخیال،ما که بیرون میریم...


کلید بهشت
ساعت11:55---15 بهمن 1391
آقای ثابت حراست با کسی شوخی نداره.اینایی که تو دانشکده تذکر میدن حراست نیستن ها
دوسی جون من کوتاه بیا...عامو مو خوم حراستیوما....کلیل بهشت...کلیل همسادمون گم شده...


_______
ساعت11:14---15 بهمن 1391
تو که خودت شعور حرف زدن نداری پس خفه شو!

کی تو رو دعوت کرد!!!

تو برو دنبال کلید بهشت خودت بگرد شیخ الاسلامممممم!!!

مواظب باش تو با این خمپاره متلاشی نشی!هه هه هه

برو بچه شر نشو!دوست گل گلاب زشته،،،بکس تو وب حرف بد نزنین،،،،همه نظرا تایید میشه تا به کسی بی احترامی نشه...


کلید بهشت
ساعت21:34---14 بهمن 1391
حراست که جلو چشمتونو نمیگیره.
ماجلو چشم حراستو میگیریم
ما چشم میذاریم برن قایم شن...


کلید بهشت
ساعت16:41---14 بهمن 1391
خط آبی تو که برج زهر ماری دیگه کم مزه بپرون.آره ارواح نه نه تون خواهر برادری.

من که نمیام ولی براتون متاسفم که با دلایل الکی دل خودتونوخوش میکنین.خدا تو جمع یه خمپاره بزنه وسط جمع نامشروعتون که از هم بپاشین.انالله وانا الیه راجعون
من نوکرتم به خدا،،،من برج زهر مارم‏?خودم احساس نکردم...شرمننده اگه بد صحبت کردم...شما گلین،چشم میگم ۸،۹ تا از بچه های حراستم بیان دور هم خوش میگذره...


کلید بهشت
ساعت13:04---14 بهمن 1391
تو دیگه کی هستی همه ش با رنگ آبجی جواب میدی؟

یادت نره صحبت کنی ها
چشم.


DDDDDDDDDDDD
ساعت12:38---14 بهمن 1391
kanom ya agha mohtaram ke ba esme kilid behesht omadi

mikhastam bedonam shoma ke kilid behesht ro darin kamelam bigonahi va fek nakonam ke az o lahazi ke to migi moshkeli dashte bashe chon ma midonim ke khaharo baradari darim mirim biron age kase dg fekre dg mikone dg moshkele khodesh eaib az beche ha nis az khodesh ke monharefeمن که همه رو همینجوری نگاه میکنم،بچه ها کلاسم میدونم اینجورن...خودم فتوا میدم مشکلی نداره،فقط جز بکس کلاس کسی نفهمه...


biiiiiiiiiiiib
ساعت12:16---14 بهمن 1391
aghayede mazhabi mese mesvak ye chize shakhsie lotfan be zur tu halghe baghie furu nakoniiin.... badesham ras migan harki mikhad bere harki nemikhad nare!!!! akhe na sadegh miad na bishtare bacheha, ms.haghighatam k hanuz nagofte miad ya na.... hame bashan bishtaaaar khosh migzare
نظر لطفته دوست عزیزم،به خدا من اهل کلاس و اینا نیستم،،،باید حسش باشه،ایشالا اول ترم دیگه حتما میام...میریم بیرون میخوایم با بکس بگو بخند باشه...اگه بیام الن برج زهر مارم...


کلید بهشت
ساعت5:48---14 بهمن 1391
عزیز دلم خواهر و برادری همه ش کشکه

اینا رو واسه من نگو

مطمئن باش خدا و اولیاء خدا راضی به این کارتون نیستن

چه معنی داره دختر مجرد با پسر مجرد بره بیرون .

میتونین جدا برین بیرون دلیل نداره با هم برین.

همچین بلاهایی گریبان گیر جامعه اسلامی میشه که تو اوج جوانی و بلوغ رابطه ها با همین خواهر و برادری دانشگاه آغاز میشه.

اگر از حرفام ناراحت شدین خیلی معذرت میخوام فقط به خاطر پاک بودن خودتون بود عزیزانم
صحبت میکنم راضی شن.بیخی ارواح جدت.


banafsheh
ساعت23:48---13 بهمن 1391
shoma berin khosh begzare manam dafeye bad miyamدوستان عزیز دلم،دورادور شنیدم ناراحت شدن بعضیا،،،،ببخشید اگه بد حرفیدم،من ۹ اعصابم الان،عذر میخوام.... شما برین خوش بگذه دوستان...ایشالا بار دیگه منم میام....

E.N
ساعت18:44---13 بهمن 1391
منظورم اين بود همه بيان دوباره مثل اون دفعه نكنيد!!جسارت نشه....ما که نیستیم،نصف دیگه هم نیستن،،،ولی برنامه بیرون رفتن ایشالا بر پا هست...

banafsheh
ساعت17:01---13 بهمن 1391
na bahoone nist vali delam mikhad doostaye khabgahimam baham bashan injoori be hame bishtar khosh migzare har chi sholughtar bashim behtare.shoma berid manam dafeye bad ke bachehaye khabgah budan hatman miyam
دقیقا،الان مطمانا نصف بچه ها نمیان...بعدنا میریم،خدا کریمه.


E.N
ساعت15:43---13 بهمن 1391
بابا حوصلمون سر رفته!

بريم همين 4شنبه. اذيت نكنيد ديگه!


خیلی عجله دارینااااا...کسی اذیت نکرد که...الان برین بیرون ما هم بعدا میایم...وقت هست تا قبل عید...


کلید بهشت
ساعت15:01---13 بهمن 1391
بیرون رفتن با هم به هیچ وجه درست نیت و خارج از شریعت دین مبین اسلامه پس خواهشا به احکام دینتون پایبند باشین
خواهر و برادرن....نا محرمی هست‏?‏‏?‏‏?‏


زانا
ساعت14:31---13 بهمن 1391
سلام صادق

از خودم یاد بگیر که وسط تابستون اومدم تا عید هم خونه نرفتم.هر موقع هم خونه دلشون برام تنگ بشه زنگ میزنم به داداش دوقلوم میگم تو به جای من برو خونه (دیگه یه جور با هم هماهنگ میکنیم).راستی داداشم پیشمه فردا میره خونه ولی حیف اصفهانی نمیتونی بیای خوابگاه تشخیصمون بدی.دلتم خوش نکن چون نمیذارم بری بوشهر ،کلی جا هست که تو تعطیلات بریم.به قول علی ،کاکام نمیری ها
فدای کاکام،به خدا نبودی میپوسیدم اینجا...شنبه دفنش که کردیم میام شیراز،ساعت ۲ تا ۳ شب میرسم،صبحم که امتحانه،میگی چیکار کنم‏?حتما میام این هفته کاکام...


farima
ساعت13:42---13 بهمن 1391
banafshe bazam bahooooooooone biya dg

banafsheh
ساعت22:23---12 بهمن 1391
man mikhastam biyam vali khob delam mikhad bachehaye khabgah ham betunan biyan.bekhatere hamin nemiyam.behtare bezarish avayele terme jadid
پاسخ:مگه دست خودتونه؟شمام میاین یه بارهم قبل عید میذاریم
علی ثابت بار قبلیم به من گفتین که نمیخوایم بریم بیرون...اما رفتین...بعدش گفتین چرا نیومدی...اینبار این بلا رو سر کسی نیار...بعدم بذار اول ترم دیگه بهتره...البته خودتون میدونین ولی همه باشن بهتره...


سیما
ساعت20:48---12 بهمن 1391
منم هستم ولی حالا کجا قراره بریم؟!!

E.N
ساعت20:27---12 بهمن 1391
خوب البته دخترا ديگه نرسيده خونه درس نميخونن!!
ما كه بخيل نيستيم شماهم بخونيد


shohre
ساعت16:18---12 بهمن 1391
دوستان خوش بگذره (من ک 18 بلیط گرفتم.)منم ۱۸ میرم بوشهر،خوش بگذره دوستان.
اگه باشمم دل و دماغشو ندارم.


E.N
ساعت12:40---12 بهمن 1391
ما رو كه جزو پايه ثابتاي بيرون بذاريد!
من كه هستم. البته گفتن نداره!
راستي امپراتور به بچه ها بگو زيرش نزنن دقيقه ي 90بگن نميايم!!!!!!!!!!


farima
ساعت14:22---11 بهمن 1391
man ke miyam age bache ha biyan kheili vaghtetono nemigiram berid dars bekhonid bad be ma migan khar khon

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها