صندلی داق ق ق ق
 
زیر سقف اتاق عمل......
یک شنبه 15 بهمن 1386برچسب:, :: 13:32 ::  نويسنده : امپراطور

خوشا بوشهرو وضع بی مثالش...خداوندا نگه دار از زوالش.....

سلام به همه ی دوسیای گلللللللل...

عامو به غرغان زورشون میاد داوطلب شن...پس خودم معرفی میکنم نفر بعدی رو...

اول اینکه مظظظلوممممه مث خودمم....ردیف جیلو هم میشینه....

(بهشون نگینا من روز اول که اومدم سر کلاس و ایشون و آقای ث و خانم ش رو دیدم گفتم حتما مررررسه اومدم....من ارادت دارم خدمت همه ی دوسیاها)

خلاصه عامو می ایقد مظلومه....

امروز با کلی نشونی دادن فهمیدم فامیلیشون چیه...

از دیار گل و سنبل و هوای گرم و خشک و معتدل و کوهستانی(نمیدونم کجایی هستن اما آخر یکیش درسته)

 

 

 

 

 

نفر بعدی کسی نیست جز پای ثابت ردیف اول کلاس زبان....

 

 

 

سرکار خانم یوسفی



نظرات شما عزیزان:

f@
ساعت13:34---2 اسفند 1391
سلام یوسفی جان چقدر به عشق اعتقاد داری

z.h
ساعت16:11---21 بهمن 1391
منصوره جووون از اونجایی که ما همدیگه رو از دوران راهنمایی میشناسیم سوالی ازت ندارم فقط نظرمو میگم: دوست خوبم هنوزم مثل قبلی, از دیوار صدا در میاد ولی از تو نه... ولی در عین حال خیلی خوش اخلاق و خوش قلبی... ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی

p-a
ساعت11:47---21 بهمن 1391
سلامی گرم خدمت دوسی گل خودم.میدونم این صندلی داغه نه نظرسنجی.ولی چکار کنم دیگه؟منصوره جون!تودختر خیلی با کمالات ومودبی هستی!در کل خیلی دوووسسستت داااااررررمممم

m.u
ساعت10:55---21 بهمن 1391
مرسی مینا جون نظر لطفته عزیزم فقط نمیدونم از کجا میدونی که من باهوشم؟؟؟؟

m.u
ساعت10:46---21 بهمن 1391
جواب سوالای الهه جونم :راستشو بخای فقط پیش دانشگاهی ردیف آخر مینشستم الانم هرجا جز ردیف اول میشینم تمرکز ندارم سر کلاس استاد زارع هم عمدا مینشستم ردیف دوم چون دلم نمیخواست گوش بدم. نمیدونم حتما سوالی ندارن!!!!!!
به خدا کلیییی سوال داشتم ولی نپرسیدم والوووووو،چشم میپرسم.


n.k
ساعت23:05---20 بهمن 1391
سلام شهره جون.میدونم که داره بهت خ خوش میگذره.من هم ازین نون خرمایی ها میخوام_یادت نره ها.آبجی ارواح امواتت بیخیال شو ما نون خرمایی کاسب شیم....۶۰ درصد من....۴۰ درصد شما....حالا کاری نکنید دیگه نیان دانشکده...مغصی دارین....

shohre
ساعت18:20---20 بهمن 1391
باشه.ولی هنوز ابنباتامو ندادیدااااااااااا
به خدا خریدم ....روم نشد بهتون بدمش...ایشالا دفعه دیگه بیاین بیرون بهتون بدمششششش...
یه جعبه کوشکولو بیشتر نمیخواد بگیرینا...دانشجویین دیگه...


shohre
ساعت9:58---20 بهمن 1391
خیلی دختر خوش اخلاق و مهربونی هستی



ی سوال



ب نظرت الان من تو صندلی داقققق نظر گذاشتم آقای کشتکار عصبی میشه و سردرد میگیره؟من به این معصومیییییی دلتون میاد عندالوهییی‏?‏

اونبار گفتم عصبانی شدین سر کلاس موهامو میکشین...اما غیبت کردم خشمتون فروکش کرد...

حالا بحثو عوض نکنیدااااا...من کلوچه خرمایی واسه سوغاتی نمیخواما....
نون خرماییم میخواماااااا...خلاصه یه کیف سوغات نیارین دیگه هااااااا....


farima
ساعت10:52---19 بهمن 1391
mansoore yeki az behtarin dostame vaghean dosesh daram az hame nazar aliye nemikham soal pichet konam chon midonam dar giri

E.N
ساعت7:38---19 بهمن 1391
خيلي بچه خوب و مهربوني هستي!
كلا باحالي.
سوال:
تاحالا شده رديف اول نشيني؟!
به نظرت چرا آقاي كشتكار هنوز برات سوال طرح نكرده؟




m.s
ساعت3:10---19 بهمن 1391
mansoore kheili dokhtare ba ehsaso dos dashtanie. kheili ham bahoshe faghat sedasho dar nemiare ke ria nashe!.

banafsheh
ساعت22:56---18 بهمن 1391
mansoore dooste gole khodame.mehraboon,khsoh akhlagh,va doost dashtani hast.man ke kheili doostesh daram

125
ساعت21:58---18 بهمن 1391
kolan bache bahalo paye hastan vase etefaghe nagovar beheton tasliyat migam
omid varam ke ghame akhareton bash
soala
nam, pishe, ghastat az dokhole be kakh(kelas)??
chijori enghadr jozve fiziu khob minvisi??!!
ba mansor ke khanande has familin??!!
nazaret rajebe kilid behesht o ba bache ha chie??!
roze 9/2/1390 dashti chekar mikardi??


m.u
ساعت21:16---18 بهمن 1391
اول سلام خدمت همه ی شما دوستا و همکلاسی های خوبم. دوستای عزیز من خودمم دیروز فهمیدم که صندلی داغ نوبت منه خواستم پیشاپیش از نظراتتون تشکر کنم چون ممکن دو سه روز نتونم به وبلاگ سر بزنم انشالا شنبه نظراتون میخونم. میگن آدم باید دوستاشو موقع غم و غصه ها بشناسه و من حالا همه ی شما رو شناختم همین که هوامو دارین حالمو میفهمین و درکم میکنین برام کافیه بازم ممنون بابت همه ی محبت هاتون.
شرمنده به خدا...ما هم تازه فهمیدیم...ایشالا غم آخرتون باشه دوست گل...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها