پسریم دیگه.....ابجی نخند.پسریییییم
 
زیر سقف اتاق عمل......
چهار شنبه 26 تير 1398برچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : امپراطور

ایام امتحانات برخی دانشجویان پسر! (عکس )



نظرات شما عزیزان:

اینجانب
ساعت14:51---1 مرداد 1392
تازه کجاشو دیدین... الان که حسابی از رونق افتاده! همشم تقصیر خودمونه مخصوصا بعضیا... آدم وبلاگ بقیه رو میبینه واقعا عالیه! وبلاکی که میتونست تو این تعطیلات باعث بشه همه دور هم جمع بشیم حالا انقدر سوت و کور شده البته میگم همشم تقصیر خودمونه زیاد باهم خوب نیستیم
پاسخ:افرین اینجانب ..........حرفت حقه ولی خدایی از پسرا ابی گرم نمیشه ......پسرا متاسفم ولی شما دخترا بیاین شاید اوناهم یکمی بهشون بر بخوره.................بازم مرسی از شمو.............


hisssssssssss yavash bekhun
ساعت11:52---1 مرداد 1392
حالا من یه چیزی گفتم شما هم که منتظره ففففففففففففففففررررررصصصصتتیی نننننن
پاسخ:خب راست گفتم خب..........شما با پسرا فرق دارین..........دست خودتونم نیسا مجبورییییین ابجی...........بگو خب......


ali
ساعت12:33---31 تير 1392
منم اینجوری بودممممممممممممممم.

باید بگم بچه های چرستاری این مطالب جالب ندارن من خودم از بچه های پرستاری ام وبلاگ بچه های اتاق عمل جالبه
پاسخ:eival b maramet damet garm ba nazaratet......y doone bashi......hame pesara injoorian aziiiizom


hisssssssssss yavash bekhun
ساعت13:49---27 تير 1392
اخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییی یییی

واسه دلداری خواستم بگم خیلی از دخترا هم همینجوریننننننننننننننن
پاسخ:منم واسه دلداری بگم دخترایی که من میشناسم همکلاسیمن اینجور نیسن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها