ارازل برین خونه هاتون.............
 
زیر سقف اتاق عمل......
چهار شنبه 2 مرداد 1398برچسب:, :: 11:23 ::  نويسنده : امپراطور

هر چیزی بعد از دیدن این عکسا میاد سر زبونت بگو...........

اقا پلیسه اقا پلیسه............................شب که ما میخابیم....

به گزارش مهر، سردار حسین ساجدی‌نیا روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مرحله سوم طرح برخورد با اراذل و اوباش اظهار داشت: پلیس پایتخت بنابه درخواست شهروندان شب گذشته و بامداد امروز طرح برخورد با اراذل و اوباش را با عملیات پلیس امنیت و پلیس پیشگیری در پایتخت به ویژه غرب، مرکز و جنوب غرب اجرا کرد و موفق شد ۹۷ درصد از اراذل و اوباش و سارقان زورگیر را دستگیر کند. 

 
وی ادامه داد: این افراد امروز پس از بازجویی به مراکز قضایی معرفی می شوند در حالیکه تعدادی از آنها دارای شاکی خصوصی بوده و تعدادی از آنها نیز فراری بودند که پس از اقدامات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند. به گفته رئیس پلیس تهران این افراد به جرم زورگیری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان دستگیر شده اند. مردم پایتخت بدانند که پلیس قاطعانه طرح های امنیت اجتماعی را اجرا می کند تا رضایت مردم در این حوزه جلب شود. 
 
گزیده عکس های مهر، فارس و تسنیم از دستگیری این ۹۷ تن را در زیر می بینید.
 
اراذل و اوباش 4 دستگیری 97 اوباش تهران  + عکس اراذل و اوباش 5 دستگیری 97 اوباش تهران  + عکس اراذل و اوباش 6 دستگیری 97 اوباش تهران  + عکس اراذل و اوباش 7 دستگیری 97 اوباش تهران  + عکس اراذل و اوباش 8 دستگیری 97 اوباش تهران  + عکس اراذل و اوباش 9 دستگیری 97 اوباش تهران  + عکس اراذل و اوباش 10 دستگیری 97 اوباش تهران  + عکس اراذل و اوباش 11 دستگیری 97 اوباش تهران  + عکس اراذل و اوباش 12 دستگیری 97 اوباش تهران  + عکس اراذل و اوباش 1 دستگیری 97 اوباش تهران  + عکس اراذل و اوباش 2 دستگیری 97 اوباش تهران  + عکس اراذل و اوباش 3 دستگیری 97 اوباش تهران  + عکس
...........



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت15:19---5 مرداد 1392
اخی یکم پایتخت اروم شد



سلام امپراطور خوبی چرا فقط شما مطلب میزارید پس کجان مسعود الهه نسرین بابا یکم

کمک امپراطور کنید
پاسخ:valla ina hata nmian k khake rooye esmeshoon ro pak konan......mn chi begm b ina


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها