بچه های گو باز مرودشت..........اااااا للللللللیییییییییییییی........
 
زیر سقف اتاق عمل......

بر اساس گزارش آسوشیتد پرس در جریان این فستیوال و به علت ازدحام جمعیت، تعدادی از تماشاگران این مسابقه از روی سکوها در برابر تونل ورودی ای که گاوها از آن وارد زمین می شوند سقوط کردند. مسوولان تلاش کردند تا هر چه سریع تر حیوانات را از محوطه خارج کنند و امدادگران هر ٢١ نفری که مجروح شده بودند را به بیمارستان منتقل و بستری کردند. در همین حال بیمارستان وضع جسمانی یک گاو باز ١٩ ساله  را که از ناحیه قفسه سینه دچار شکستگی شده بود “وخیم” توصیف کردند.

از نخستین سال برپایی این فستیوال در سال ۱۵۹۱ تا به امروز “سن فرمین” با وجود حوادث تلخ و هولناک و اعتراضات هواداران محیط زیست و حیوانات هنوز محبوبیت خود را حفظ کرده است.

این مسابقات در سه مرحله انجام می شود؛ در ابتدا ماتادور در جلوی گاو ایستاده و آماده نبرد می شود. سپس دو نفر از نیزه داران که سوار بر اسبهایی با چشمان بسته هستند به میدان وارد می شوند.

سوارکاران پس از آن نیزه خود را در پشت گاو فرو کرده تا با زخمی کردن گاو جریان مسابقه را به نفع ماتادور هدایت نمایند. در مرحله بعد نیز سه نفر دیگر از نیزه داران به گاو حمله می برند تا با زخمی کردن او بر هیجان مسابقه و خشم گاو بیفزایند. سرانجام مرحله پایانی آغاز می شود که در طی آن ماتادور به تنهایی و با یک شنل قرمز و شمشیری در دست وارد میدان می شود تا لحظات آخر عمر گاو زخمی را با نمایشی خونین به پایان رساند.

ماتادور هنگامی که در می یابد گاو توان ادامه مبارزه را ندارد شمشیر خود را از لای پارچه بیرون می روند و در لحظه ای مناسب، هنگام آخرین حمله گاو، شمشیر را به تمامی در میان شانه های گاو تا قلب حیوان فرو می برد.

با به زمین افتادن گاو و شکست او هیات داوری مسابقه نظر خود را در باره بازی اعلام می کند و بسته به کیفیت مسابقه به او دو گوش، یک گوش یا دم گاو را هدیه می دهد که امتیاز گواباز را نشان می دهد.

عکس های زیر که در خبرگزاری های خارجی رویترز، اسوشیتدپرس و آژانس “گتی ایمیج” منتشر شده، تازه‌ترین عکس ها از جشنواره خونین امسال، حوادث روی داده در خیابان های “پامپلونا” و میدان نبرد گاوها و ماتادورها است.
 

کارناوال عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین کشتن گاو عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین گاو عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین گاوبازی عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین گاوهای نر عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین گزارش آسوشیتد پرس عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین ماتادورها عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین مرگ گاو عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین پامپلونای عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین تصاویر گاو بازی عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین حمله گاو عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین سن فرمین عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین عکس +18 عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین عکس خطرناک عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین عکس گاو بازی عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین فستیوال خونین سن فرمین عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین فستیوال خونین عکس های+18 ازفستیوال سن فرمین



نظرات شما عزیزان:

aliU
ساعت15:11---5 مرداد 1392
اخه شوخی ،شوخی با گاوم شوخی
پاسخ:akhe marvdashtian.....ma chantash too kelas darim k..........


ali
ساعت15:08---5 مرداد 1392
امپراطور سلام مطلب عکس جالبی بود ولی عنوان مطلبش نه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها