بازم واسه عاشقا...........
 
زیر سقف اتاق عمل......
یک شنبه 27 مرداد 1398برچسب:, :: 20:35 ::  نويسنده : امپراطور

 

شعر عاشقانه بسیار زیبا : حاصل دوری

شعر عاشقانه بسیار زیبا

من چقد خوشبختم که به او دل دادم

بی هراس و تردید ، باورش می دارم

چه دلی داشت ز من ، نتوان باور کرد

گله هایی می کرد که توانم کم کرد

دوری چند روزه ، چقدر آزارش داد

که غریب و آشنا ، نام مجنونش داد

آن همه شادابی ، از وجودش دست شست

نا امیدی و درد ، روح او را آشفت

گفت که من چون آبم ، او وجودش تشنگی

حس و حال عشق او ، آخر آشفتگی

یعنی او تا این حد به دل من دل بست

که به روی هر کس راه عشقش را بست

حاصل این دوری ، باور قلبم بود

قلب پر دردی که ، در برش سخت آسود



نظرات شما عزیزان:

z.b
ساعت15:24---4 شهريور 1392


بی تو، مهتاب‌ شبی / باز از آن کوچه گذشتم/



همه تن چشم شدم،/ خیره به دنبال تو گشتم/



شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم/



شدم آن عاشق دیوانه که بودم/



در نهانخانة جانم ،/ گل یاد تو درخشید/



باغ صد خاطره خندید،



عطر صد خاطره پیچید :



یادم آمد که شبی باهم از آن کوچه گذشتیم



پر گشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم



ساعتی بر لب آن جوی نشستیم



تو، همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت



من همه، محو تماشای نگاهت



آسمان صاف و شب آرام



بخت خندان و زمان رام



خوشه ماه فرو ریخته در آب



شاخه ‌ها دست برآورده به مهتاب



شب و صحرا و گل و سنگ



همه دلداده به آواز شباهنگ



یادم آید ، تو به من گفتی : از این عشق حذر کن



لحظه ‌ای چند بر این آب نظر کن ،



آب ، آیینه عشق گذران است



تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است ،



باش فردا ، که دلت با دگران است !



تا فراموش کنی ، چندی از این شهر سفر کن



با تو گفتم :‌ حذر از عشق !؟ – ندانم



سفر از پیش تو؟ هرگز نتوانم



نتوانم



روز اول ، که دل من به تمنای تو پر زد



چون کبوتر، لب بام تو نشستم



تو به من سنگ زدی ، من نه رمیدم ، نه گسستم …



باز گفتم که : تو صیادی و من آهوی دشتم



تا به دام تو درافتم همه جا گشتم و گشتم



حذر از عشق ندانم ، نتوانم !



اشکی از شاخه فرو ریخت



مرغ شب ، ناله تلخی زد و بگریخت …



اشک در چشم تو لرزید ،



ماه بر عشق تو خندید !



یادم آید که : دگر از تو جوابی نشنیدم



پای در دامن اندوه کشیدم



نگسستم ، نرمیدم



رفت در ظلمت غم ، آن شب و شبهای دگر هم



نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم



نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم …



بی تو، اما، به چه حالی من از آن کوچه گذشتم !
پاسخ:slm slm .....khanoom bahmie aziz.......na b in doori na b in matne boland bala.....


sadegh
ساعت16:26---31 مرداد 1392
takhalosam daram azizam...

sayeye cheraghe sialetik
پاسخ:aslan divoonam kardi ba in esmet.......sire sayatim mashti goli

sadegh
ساعت21:13---28 مرداد 1392
سنگین است تکلیف بی تو بودن....تو آسوده بخواب...من مشق گریه هایم مانده...



نیما یوشیج در یک سالگی فرزندش نوشت....

پسرم...یک بهار و تابستان و پاییز و زمستان را دیدی...از این پس همه چیز تکراریست جز مهربانی...



بد باختن یعنی یه عمر تلاش کنی بعد بفهمی بی بی دلت عاشق یه سربازه...










پاسخ:ch ziba......... nima yooshij dooset daram........ sadegh y takhalos vase khodet entekhab kon.......masalan i love you


sadegh
ساعت18:34---28 مرداد 1392
نزدیکت که میشوم بوی دریا می آید...دور که میشوم صدای باران....بگو تکلیفم با چشمانت چیست؟؟؟؟لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم؟؟؟







احوالم را پرسیدند گفتم روبه راهم....اما هیچکس نفهمید رو به کدام راه.....






پاسخ:ya chatr bardaramo delbari konm.....;) roo b seratal mostaghiiiiiiiiim


محمد
ساعت0:29---28 مرداد 1392
سلام به دخترخانومها و آقاپسرها... جون خودتون یکم هوای این امپراطورتون رو داشتع باشید، بنده خدا این همه زحمت میکشه مطالب براتون میذاره، خب سر بزنید و مطالب رو بخونید و نظرهم بدید. طفلکی دست به دامن دوستاش شده و زنگ می نه و میگه به وبلاگ کلاسشون سر یزنیم. شماها حداقل به وبلاگ خودتون سر بزنید که... دیگه خودتون میدونید...


پاسخ:mohammad joon dooset daram vojdani........azizam sharmande kardi b khoda........aslan divoonatam.......salam ma ham rostam 2 ham beresoon.....jigaret dada


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها