صندلی جیییییییز
 
زیر سقف اتاق عمل......
سه شنبه 5 شهريور 1398برچسب:, :: 11:20 ::  نويسنده : امپراطور

سلام دوباره به بچه های عزیز اتاق عمل

واقعا ممنونم از حضور بچه ها توی وبلاگ.......

 

من احتمالا هفته اینده نمیتونم وبلاگ رو اپلود کنم .....چون شیراز نیستم بازهم.........به هرحال از همتون شدیدا عذر میخام والبته پوزش........

 

صندلی داغ دو نفر رو سوزونده ومنتظر طعمه بعدیشه..........

و اونم کسی نیس جز یکی از بچه های شط......نه سیا نرمه نرمه رو نمیگم............

خانوم حقیقته دیگه.........

امیدوارم بهتون خوش بگذره ابودان..........

 

من از همین تریبون اعلام میکنم که......ابوداااااان برزیلته



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت21:40---7 شهريور 1392
khanome ghazizade etefaghan kheili ham esme kharejee hast...dustane nazdikam be man migan brad

B.Gh
ساعت19:22---7 شهريور 1392
aghaye keshtkar na aslan eshkali nadare.doostan khastashun mishe be man began banafsheh behem migan benietefagha manam doost daram in esmo

Z.H
ساعت15:48---6 شهريور 1392
سلام چووووووبین... 1.درسته کوه به کوه نمیرسه ولی من و تو به هم میرسیما... دارم برات.. آره آقاجون اجسام با نور خورشید دیده میشن مجردم یعنی تنها! مشکلیه؟؟؟
2.خب این از استعداد خارق العادمونه! جالب اینجاست استادا هم اون آخریارو میبینن اما مارو نمیبینن!
3.چون خودت که بهتر در جریانی سفارش اولت که دست من نیس مستلزم نظر والدین گرامیه تو اون زمینه هم که اگه پیش بری کم کم دیگه از صحنه ی روزگار محو میشی
4.فعلا که با کمبود واحد مواجهیم هرچی بیاد دم دستمون باید بگیریم... ولی در کل نظرم مثبته
5.دوست عزیزت فیلسوف بزرگ زهــــــــــــــرا حقیقت.... واقعا که گل گفته
6. خواری خفت شرمندگی! داغووووووووووون! فقط از نمای پشت! آزمایشگاه فن! سیما( شبه ث...)
تنک یو وری ماااااااااچ


sadegh
ساعت14:35---6 شهريور 1392
salam khedmate hamkelasie golam khanome ghazi zade gol,jesarat nashe,nemidunestam manzureshuno,age jesarat shod ozr mikham

سيما
ساعت12:45---6 شهريور 1392
سلااااام دوسي گلم.. اول 2تا سوال درمورد انديشه1 دارم..
1.اجسام با چه نوري ديده ميشن؟ .. و مجرد يعني چي؟!!!
2. به نظرت چرا هميشه منو تو رديف جلو ميشينيم و پا به پاي استاد حرف ميزنيم؟!!( خيلي وقته دارم بهش فك ميكنم ولي هنوز به نتيجه نرسيدم..!!)
3. علت اينكه اونشب تمام سفارشامو در عرض 2مين رد كردي چي بود؟؟؟ وااااقعا چي بود؟!!
4. نظرت چيه اين ترمم تربيت1 نگيريم؟!
5.اين جمله معروف از كيه؟
"اميدوارم همه چي هلليوسه بشه"
6.در مورد اين كلمات اولين چيزي كه به ذهنت ميرسه بگو
استاد رحيميان
نمره فيزيو
فيل
ابنبات چووووغي
لپتوس
مررررسي رفيق..


B.Gh
ساعت11:30---6 شهريور 1392
aghaye keshtkar inghadr konjkav budid ke befahmid beni yani chi?

B.Gh
ساعت11:28---6 شهريور 1392
mage goruh ha avaz shode?
na abji........mn tahmil kardam khodam ro too gorooheshoon


Z.H
ساعت20:50---5 شهريور 1392
سلااااااام به شما همکلاسی و هم گروهی گل... ها ولک فزونی یافته چجـــــــــــــــــــــــورم!
1. 2خرداد 73 متولد اهواز بزرگ شده برزیـــــــــــل
2. نه فروشی نیست اما اگه قول بدین مثل اونبار بود که امتحان عملی اسکراب داشتیم شما داشتین رو در بارفیکس میزدینا دوباره همونجا 50تا بارفیکس بزنین زیر فی واسه شما
3.خیلی خوشحالم اما نه به اندازه شما که از داشتن همگروهی ای چون من در پوست خود نمیگنجید
4.صد در صد عضو تازه ورود! بذارید عضو تازه ورودمونو همین اول کاری ملتفت کنم که بعد کلاهمون نره توهم... قانون اینه کسی که تازه میاد باید تا یه ماه اول واسه کل گروه بستنی بخره
5.جنوبو کلا دوست دارم بعد از جنوب هم شیراز, تبریز, کرمانشاه
6. بهترینش مشهد که رفتیم خنده دارترینم خیلیه اما دوتاش خیلی توووپ بود یکیش ترم اول سر امتحان فیزیو من و آقای ثابت و دوربین یکیشم این ترم کارآموزی چمران که داشتیم شما و آقای باقرزاده که با موتور رفتین
7.سیلین و بتادین که مال دوران بوقیت بود حالا دیگه با کوتری هنرنمایی میکنم
8.به هیــــــــــــــــــــــــــــ ـچ وجـــــــــــــــــــه
9.حیف که دلم نمیاد آبروشو ببرم وگرنه میگفتم! اما واضحه که...
10.مخفف بنفشه است
11. والا علم غیب ندارم...
12.آرررره انقد حال میده
13. ظهور آقا آخه آرزو رو که نمیگن.... سکرته
14.کیش رفتم هفته آخر شهریورم میریم تهران و رشت
15.لذتی که در خوردن بستنی ای که دوستان میخرن هست تو چیز دیگه ای نیست
مرررررسی یـــــــــــو توووووو!


sadegh
ساعت17:51---5 شهريور 1392

به به...سلامی گرم به همکلاسیه گل گلاب....امیدوارم توآناییتون تو پیاده روی فزونی یافته باشه...
1_تاریخ و محل دقیق تولد....
2_این کیف قهوه ایه فروشی نیست؟؟؟چند؟؟؟
3_ازینکه همگروهی های گلی مثل ما تو کارآموزی همراهیتون میکنن دقیقا چه حسی دارین؟؟؟؟
4_به نظرتون بستنی بعدیو کی باید بخره؟؟؟به نظرتون ما یادمون رفته؟؟؟
5_بعد از بوشهر کجا رو خیلییی دوس دارین؟؟؟
6_بهترین و همچنین خنده دارترین خاطرات امسالتون...
7_همونطور که تواناییتونو تو ریختن سیلین رو بچه ها نشون دادین...به نظرتون تواناییشو دارین که با بتادینم بریزین رو بچه ها؟؟؟؟
8_قصد جدایی از قلتونو ندارین؟؟؟؟
9_قضیه چوبین چیه؟؟؟؟
10_قضیه بنی چیه؟؟؟
11_به نظرتون نمره زبان من چند شده؟؟؟؟
12_اول ترم دوباره با لباس نوتون میاین دانشکده روز اول(مثل بچه کوچومولوها)؟؟؟
13_بزرگترین آرزوتون(جمله کلیشه ای ممنوع)

1۴_مسافراتتون کجاها بوده؟؟؟کجاها قراره باشه؟؟؟آها رفتین اصلا؟؟؟
15_پفک بیشتر دوس دارین یا بستنی هایی که قراره بچه ها بخرن؟؟؟؟
۱۶ـخوش بگذره تابستونننن



Z.H
ساعت15:41---5 شهريور 1392
دروووود به شما امپراطور شریف;
1.به سر کوچه نمیرسید پشت همون نیمکت سیلی بارونشون میکردم الانمو نبینین که خیلی آرومو(!) خجالتی(!!!!!!) و سر به راهم بچگی هام خــــــــــــــــــــــیلی شر بودم خــــــــــیلی
2.هووووو تا دلتون بخواد بلدم ولی فقط چنتاشو مینویسم: امشو شوشه لیپکلیلیلونه امشو شوشه یاروم برازجونه... مو سوختم مو برشتوم که دیشو نومه نوشتوم آی تاکسی بیا شوفر برو مال اندیمشکوم.... سی دخت هاجرو خودومه تو گل میپلکونوم محض رضای دخترون خودومه تو گل میپلکونوم..... هله هله ...... چینه چینه دامنت تورو جون مادرت اینجوری بیرون نیا میدزدنـــــــــــت
3.یه اس ام اس تبلیغاتی بود برای تخلیه چاه(!)
4.نه کمه یه چهار پنج تا دیگه 4 مینوشتین!!!!!! داداش بالا بری بری پایین بیای تیمتون به پای تیم ما نمیرسه الکی نیست که شده محبوبترین تیم آسیا که! شمام دلتون به این چنتا ستارتون خوش نباشه
5. 666666666تا
6. یه بار که داشتم امتحان میکردم کاملا ملتفت شدم دیگه از اون به بعد خیالم راحته که خاموشه چون انقدر باز و بستش کردم که چراغه سوخت(!)
7.زیاد خاله بازی نمیکردم بازی مورد علاقم قایم موشک بود
8.معلومه آماتورید ایشالله ترمهای آتی راه میفتید
9. نفری 6تا سکه بهتون میدم
اینجا واقعا شعبه2 جهنمه... سپااااااس فراوان..... ســــــــی یو سوووون


امپراطور
ساعت11:42---5 شهريور 1392
سلام خدمت شما دوست عزیز و پر energi کلاس
خب میریم سر وقت سوالات........
1_چن بار شما تاحالا با بچه های مدرسه سر کوچه دعوا کردین؟
2_چنتا شعر ابودانی بلدین؟بنویسین اینجا البته با ریتم........شاد مجلسی باید باشه البته ها......
3_اخرین اس ام اس خودتون رو با صداقت وتمام وکمال بنویسین...........
444444444_چطور ممکنه تا حالا پرسپولیس 103 هفته باشه گذرش هم به صدر جدوب نخورده باشه؟
5_استقلال چنتا نقطه داره؟
6_چن بار تو بچگی توی یخچال ارو نگاه کردین ببینین که چراغش خاموش میشه یانه؟
7_توی خاله بازی هایی که میکردین بیشتر چه نقشی بازی میکردین؟
8_چرا من نمیتونم از شما تقلب کنم؟
9_اگه من و صادق رو باهم ببینین که شب جمعه جلو شاهچراغ نشستیم و 44444444443 سکه داشته باشین سکه هارو چجور تقسیم میکنین که عادلانه باشه؟
خب بسه دیگه دوست عزیز میدونم اونجا کلی گرمه و با این صندلی بیشتر گرم شدی
ممنون.........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها