uni news
 
زیر سقف اتاق عمل......
چهار شنبه 6 شهريور 1398برچسب:, :: 10:8 ::  نويسنده : امپراطور

سلامی به روشنایی چراغ سیالیتیک و گرمای کوتری

بچه های گل و دوستای عزیزم......شماهم مثل من اسیب شناسی و ایمونولوزی و بیماری های داخلی نتونسین بگیرین؟

خواهشا هروقت تونسین بگیرین بیاین تو وبلاگ و به همه بگین......چون من شیراز نیسم بیاین وبلاگ به منم بگین که منم بگیرم........

در ضمن هنوز ظاهرا ارایه نشده فیزیک هسته ای........

 

منتظر اخبارتون هستم...........



نظرات شما عزیزان:

N.k
ساعت13:15---9 شهريور 1392
سلام دوستان_اقای طبیب گفتن درس فیزیک واسه ترم چهار هست نه این ترم. مثل این که این ترمو با 17 واحد باید خوش باشیم.
من که بهتون گفتم نمیشه دوست عزیز....:‏)‏


hisssssssssss yavash bekhun
ساعت22:34---7 شهريور 1392
منظورم فیزیکه
میدونم همکلاسیه گلم...یه سری به آقای طبیب بزن راهنماییت میکنه...جوون نازنینیه...


hisssssssssss yavash bekhun
ساعت22:32---7 شهريور 1392
نیست همه جای سایتو زیرو رو کردم
مبادرت به مخالفت نکنید...هستتتتتت


hisssssssssss yavash bekhun
ساعت21:52---7 شهريور 1392
اقای کشتکار توو دروس ارائه شده که نیست؟
سلام....هست دوسی آشنا


sadegh
ساعت21:50---7 شهريور 1392
man inaro gereftam...shoma dustane gol ham mitunin begirin...movaghataro bardashtannnnnnnnnnn

sadegh
ساعت21:37---7 شهريور 1392
ali jan...majid delbandam fizike pezeshkie n hastee....erae shode...unruz pishe aghaye tabib budam eraee shode

hisssssssssss yavash bekhun
ساعت8:58---7 شهريور 1392
از دیرور ظهر نمره های فیزیو رو زدن برین انتخاب واحد کنین.برینننننننننننننننننننن
پاسخ:واقعا مرسی رفتیم


B.Gh
ساعت11:24---6 شهريور 1392
doostane aziz manam khunamun nistam.lotfan har kas zud fahmid be manam khabar bede

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها