کل کل موزیسین های پرو فشنال..........(k.k.m.p)
 
زیر سقف اتاق عمل......
پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, :: 12:28 ::  نويسنده : امپراطور

بچه های عزیز این یه بخش هست که ابتکاری از خود صادق جونه..........

که هرکی میادد یه تیکه از یه اهنگ مینویسه با ابم خوانندش

نفر بعد میاد و بقیش رو مینویسه و یه اهنگ دیگه مینویسه که یکی بیاد تکمیلش کنه...........

ببینم کیا کم نمیارنااااا.......



نظرات شما عزیزان:

B.Gh
ساعت14:51---14 شهريور 1392
bashe.ishar kas har moshkeli dare hal beshe.alan ham caps lock ro khamush kardamama ba horufe bozorg neveshtan ham jalebeha
empire: bebakhshid dir taiid kardam chon too kavir boodam.........are nazaram avaz shod hamoon ro roshan koni behtare
empire: az shanbe k ishala miresam shiraz mataleb taze mishan hamrah ba rahtooshe safar k vaghean sooje haye zibaii didam va axash mizaram......


B.Gh
ساعت23:42---13 شهريور 1392
AGHAYE SABET MA RO YADETOON NARE..doa konid
empire:....avval dokme caps lock ro khamoosh konid abji......hamatoon ro doa kardam ziiiiiaaaad........vase hiiiiisssss yavash bekhoon ham doa konid k moshkelesh hal she......too ghesmate happy birth day neveshte k vasash doa konid......


z.b
ساعت14:51---12 شهريور 1392
این آهنگ آخربه خاطر ارادت زیادی که به آقا امام رضادارم نوشتم آقای ثابت اونجای التماس دعا

مهدی احمدوند(بغض)حسرت دیدن گنبد طلا حرمت *داره مثل بغضی کهنه به دلم چنگ میزنه*

اونقدرازتودور شدم که این روزاحس میکنم *غم قربت یه دنیاروی شونی منه *اونقدر ازتو دور شدم که این روزاحس میکنم *همه ی جهان فقط بند یه زندون برام* من که یه عمری هوای یه بار دیدنتم *بگو پس کی نوبت من میشه پابوست بیام
empire: abji chashm........hame doosiay golm ro doa kardam ziiiiiaaaaad.......


N.k
ساعت10:58---12 شهريور 1392
تبریک میگم زهره جون_دوست خودمی دیگه

Z.B
ساعت17:52---11 شهريور 1392
ز قسمت های که تا به حال توی وب بوده فکر میکنم این قسمت تنهاقسمت جالب وسرگرم کننده برام بوده خیلی عالی بود عالی

Z.B
ساعت17:40---11 شهريور 1392
جایزه چیه ؟مسابقه بدون جایزه مگه میشه ؟مدیر وب جیباتو خالی کن ببینیم چند توجیبات هست دست دلبازی یانه؟
خودم از حلقوم آقای ثابت میکشم بیروننننن...خیالت تخت...نداریم،نداریم علی جون...جایزمونو میدی...
empire:mn alan jibamo khali kardam fahmidam yekm pool dashtam az soorakhe jibam oftade biroon.....mrc az hoshdare shoma doostan ......sadegh poooool nadaaraaaam.....


Z.B
ساعت14:14---11 شهريور 1392
تواین شبوروزای بی هیاهو...فقط تونیستی که منوسوزوندی
از همینجا یه ایول میگم بهتون...فکر میکردم خودم خدای آهنگم...اما دیدم ما کدخدا هم نیستیم...باریکلا...به طور مشترک اول شدیم...نفرات بعدیم نداریم:‏)‏:‏)‏


empire
ساعت11:46---11 شهريور 1392
Sadegh in ahange kordi ro bezar kh karimi kamel kone........
Tanyam b too tanyam tanyam b too taghate doori la.........
Ba tarjome takmil konin o lahje bekhoonin......khooooare aziz....


Z.B
ساعت10:49---11 شهريور 1392
غم دیوانه واری دارد این عشق... چه شیرین انتظاری دارد این عشق..

ببین هرجادل درد اشنای خسته ای هست.... اگر کهنه اگرنویادگاری دارداین عشق اینو بگو:بی دعوت اومدم ببخش مهمون ناخونده منم...خواستم کنارتوباشم لحظه ی پرپر زدنم رضاصادقی
چیزی برام نمونده که...وصلم کنه به این زمین...غیر یه رگ که بعد تو پاره میشه فقط همین اینو بگو دوسی.... فقط تو نیستی که منو شکستی...فقط تو نیستی که باهام نموندی....هلن


Z.B
ساعت0:20---11 شهريور 1392
این قسمت از اهنگی که دادین خیلی مبهم هست حداقل یه قسمت خوبش روبدین
این به اون در همگروهی گلللللللل... این شبا دعا کن ادم...حالا که بهونه خواستی...عمری در پناه عشق باش...عشقی که شبونه خواستی...بنوش از چشمه ی رحمت هر چقدر پیمونه خواستیییییی...یک قدم بیای به سمتم...صد قدم میام به سمتت... حالا اینو بگین...افتاده ام در دام تو با این دل خستههه...چشمی که آهو میکشد راه مرا بسته...از سالار عقیلی


سيما
ساعت22:35---10 شهريور 1392
ايول به هم گروهياي خودم.. دمتون گررررررم.. روسفيدمون كردين.. باريكلا


مرسی از تجلیلتون...احساسم میگه به من نمیخوره‏:‏)‏:‏)‏:‏)‏


empire
ساعت22:17---10 شهريور 1392
Bachehay aziz shahadate emam sadegh tasliat .....ag boodam y matlab raje b agha mizashtam.........bazam sharmsmande......
من خودم صادقم و شهادتو تسلیت میگم به همه ی عمویی ها...


Z.B
ساعت14:18---10 شهريور 1392
بچه هاتوی بازی وقتی کم میارن ....دست به یکی کجا بوده از روش هات استفاده کن تومی تونی هم گروهی سعیت رو بکن
اتفاقا کوچیک بودم آییییی جر میزدم....شما که همگروهی گل ما هستین ....داشتیم‏???من حالت عادی معدلم شده ۱۵ حالا تخریب روحیمم میکنید‏?مرسییییییییییییییی...تو کارآموزی با نرمال سیلین تلافی میشود:‏)‏:‏)‏:‏)‏
تو شدیدا پیش رومی حتی توی خواب و رویا...تا به تو فکر میکنم عطر تو میپیچه اینجا.... حالا اینو بگین میس سینگر... تو ازم نشونه خواستی...تو بهشتم خونه خواستی...


Z.H
ساعت14:13---10 شهريور 1392
دمت گرم دووسی بالاخره یه چی گذاشتی پدربزرگمون کم بیاره انتقام دوستتو گرفتی( همه دســــــــــــــت هوووووررا موج مکــــــــــزیکی) آخه نیس بنده خدا متولد دهه 30 فارغ التحصیل سال 60 هستن این جغله بازیارو نشنیدن!!!!

درضمن ما اصـــــــــــــــــــــــــلا اهل تقلب و کم آوردن نیستیم

توپ تانک فشفشه سیما جووووون عااااااااااشـــــــــقتم مثل همیشه
میس حقیقت گللللل...اولین جلسه دانشگاه منتظر حرکت مرگبار فیلیپینی باشین...اونم از نوع خوبو... الانم بوشهرم نزدیکم به منطقتون...کاری نکنید بیام در خونتون من نخش گرگرو بازی کنم و شما حبه انگورو ها...شماها نمیگین اسم خوانندرو خوب...


سيما
ساعت11:13---10 شهريور 1392
هم كلاسي عزيز اون اهنگي كه شما نوشتيد نيس!!!! اگر با اسم خوانندش راضي ميشيد از منصور حيدريه... من اطمينان كامل دارم دوستم بدون تقلب ميتونه كاملش كنه
شماها دارین دست به یکی میکنین آهنگ تقلبی میسازین...دوسیتونم بلد نیست هیچم‏:‏)‏:‏)‏:‏)‏:‏)‏

empre:sadegh khodam azinja poshtetam.......u faghat larg bash


z.B
ساعت9:57---10 شهريور 1392
دیدی دیدی تونستم تکمیلش کنم
لج منو در میارین‏‏:‏)‏:‏)من لارجم


z.B
ساعت9:55---10 شهريور 1392
سیماجون سلام ایول اهنگ منصور حیدری روخیلی دوست دارم {من میخوام بوست کنم نمیزاری شبانمی خوابی تاصبح بیداری آی قربونش آی قربونش تاکریسمس قربونش}حلا اینوبگو:
من شدیدا آرزومه تا ابدتوروببینم توچشات ستاره داری منم عاشق همینم


empire
ساعت8:24---10 شهريور 1392
Khanoom ghazi zade koli vaghte peidashoon nist engar........
Ino mizaram az pashaii k kheili doost daran......ahange jadideshe.......
Baz dobare ba negahet in dele mn ziroroo shod .....baz sare kelase ghalbam darse asheghi shoroo shod del dobare ziroroo shooooood....


سيما
ساعت21:31---9 شهريور 1392
بابا ايول من تقريبا هرروز اهنگ گوش ميكنم ولي نصف اينا رو بلد نيسم!!!


اينو گذاشتم دوست عزيزم تكميل كنه..


صورت خشكلي داري .. تو با اين فيست ميري بيرون عجب دلي داري..
دوست عزیزززز...اسم خواننده رو بگو مارو دق ندههه...آخه یه آهنگی هست میگه ...دلم وقتی میری بیرون تورو زیر نظر داره...خوشکلی دردسر داره...بعدشم من کلا سبک هایده پسندومه...اینارو بچه های ۷۳ گوش میدن دوسی.
من مطمئنم دوسیتونم نمیتونه اینو تکمیل کنه‏:‏)‏:‏)‏ البته تقلب میکنین


z.B
ساعت21:30---9 شهريور 1392
هم گروهی عزیز اشتباه گفتی یه لطفی بکن اهنگ جات خالی محمد آزاد پور رو دانلود بکن گوش بده خیلی قشنگه{این آهنگ گذاشتین برا دوران ناصرالدین شاه هست که یه کم به روز باشین ولی باشه ازاونجای که من همه رو حفظم اینم میگم }آهای مهتاب پاورچین پاورچین سایه ورچین درگلخونه بازه عزیزم خواب نازه از امید}روش تون روبگید تا بچه های دیگه هم استفاده بکنند
همگروهی وری گل...آخه مگه من کامپیوترم با ۶ نفر همزمان رقابت کنم...چشم...
اما به جون خودم اهنگی که گذاشتمم بود...با همین متن از لهراسبی...
تازشم دوسی شما که اصلا اسم خواننده رو نمیگین کههههههه...مگه نه‏?‏


empire
ساعت20:08---9 شهريور 1392
Inja vaghean beheshte.....kh haghighat ma y bar eid raftim gheshm yade darvaze atashe web oftadam........faghat y moshkeli k in behesht dare ine k abesh b jaye inke shir o asal bashe ab namake ........fereshteha residegi konn lotfan.......kh haghighat ykm abjoosh gharze ma midin? 

Z.H
ساعت18:42---9 شهريور 1392
آقای ثابت حسابی خوش بگذره نهایت استفاده رو بکنین.... ایشالله خدا نصیبتون کنه یه سفرم بیاین جهنم در خدمتتون باشیم

Z.H
ساعت18:39---9 شهريور 1392
آقای کشتکااااااااااااررر خب این چه آهنگیه


شما اصلا fair play رو رعایت نمیکنین... مامان بزرگمم این شعرو بلد نیست چه برسه به من!!!! دیدین کم نمیارم خواستین اینگونه ناجوانمردانه منو از دور خارج کنین!
چون شما هستینااااااا....خانم حقیقتتتتتت گل یه آهنگ دیگه میگم تا آخر بخونیدش...
سی دخته هاجرو خودمو تو گل.....

باوشهههه...خیلی هم خووبببب...اینم باید بگین تا برگردین... یه آهنگ کامل از جواد یساری...ترجیحا پیکانای ۵۷ بذارن...:‏)‏


empire
ساعت17:29---9 شهريور 1392
Khanoom karimi az mehr safare boland modateshoon ro b shiraz shoroo mikonnye

empire
ساعت17:27---9 شهريور 1392
Bacheha hame roo dastgah mikhoonan

empire
ساعت17:24---9 شهريور 1392
empire:slm khanoom kazemi ....mrc jaye shoma va doosiay golm kheili khalie.......inja shobe 2 beheshte khanoom haghighat

z.B
ساعت14:51---9 شهريور 1392
هنوز روزای بارونی منوبه گریه میندازه توهرجای که هستی باش دراین خونه روت بازه



خواننده های عزیز حالا

همه دنیام واسه تو باشه

عزیزم زندگیمو من به پای تومیریزم بیقرارم تا بیای تو روببینم.......
بی تو من بی قرارم،بد میبینم بد میارم...بی تو من حسی ندارم... میگم همگروهی گل نکنه شما هم از روش من استفاده میکنین:‏)‏ حالا اینو بفرمویید...آهای مهتاب پاورچین...پاورچین سایه ورچین...


empire
ساعت14:38---9 شهريور 1392
Slm dobare biain j ino bedin.......

Too gooshim bood az unknow artist

........oolmaz oolmaz oolmaz oolmaz oolmaz oolmaz yaaaaaaaaa....
بوداغدان اوشماغ اولماز....توی این شهر همه میدونن که تورو دوست دارم...واسه ی تو همه میدونن جونمم میذارم


N.k
ساعت13:50---9 شهريور 1392
baba eyval hame yepa khanandeida!

khosh begzare aghaye sabet!!
مو خوم ۲ پا خوانندیوم...


Z.H
ساعت13:24---9 شهريور 1392
ادامه: با آهنگ و ترانه هام تا صبح میمونه بیدار با گونه های خیسم واسه اون مینویسم به اون وفادار به اون عزیزم هدیه من به اون فقط ترانه هامه روزی که نامه هاش نیاد مرگ صدامه....

بعدی از هایدست: آورده خبر راوی کو ساغرو کو ساقی دوری به سر اومد از او خبر اوووومد......


این لحظه ی دیدارهههه...پایان شب تاره...واکن در ایوون...کو گل واسه گلدوننننن.... خوب ولک اینو بگو پس...روز های روشن خداحافظ سرزمین من خداحافظ....خدا حافظ از هایده


empire
ساعت12:47---9 شهريور 1392
Slm doostaye golm inja namak abrood vaghean zibast jaye hamatoon khalie.......sadegh bia inja.......
داشی اتفاقا منم تو راه بوشهرم...خوش بگذره بهتون...منم آخر ماه میرم یه هفته شهرکرد و اصفهان...الان ۲ ساله نمک آبرود نرفتم...ایشالا سال دیگه میرویم همگی...


z.B
ساعت9:55---9 شهريور 1392
معین اهنگ شراب .برو برو که خسته ام ازشکستنم.من عاصی از هرعشق هردل بستنم



حالااینو بگو

من حیرون میکنی منو داغون می کنی توبالبخند لبات گل من.......
نه بابا... باریک... غمو از وجود من...میبری گم میکنی...تو خود نوری و عشقققق...گل منننن...گل منننننن...جنس تو نوازش گل ابریشمیه...گل من...گل من...سیاوش شمس حالا اینو...یه کم کمتر اگه بودی...بهت عادت نمیکردم...کجا رفتی که من اینجا دارم پی تو میگردم...از هلن


z.b
ساعت22:26---8 شهريور 1392
اگه بودنی این روزاچقدرداغونم.چقدر مراقب وسایل این خونم.دعا کن روزای خوبمون برگرده.ببین نبودنت چقدرشکستم کرده خستم کرده.....



تمام سال من بی تو پرازسوز زمستونه.صدای خنده رو هیچکس نمیشنوه ازاین خونه تورفتی ونگاهمن یه دریا درد وغم داره
ایوللا،فقط شما کم نیاوردیناااا...شعرتون از قمیشیه... یکی انگار توی سینم گل یاس داره میکاره...بی تو قلب جهنم هم مث خونه واسم سرده...با اون حالی که تو رفتی محاله بازی برگرده... حالا اینو....یه روز سراب منو شراب منو خواب من تو بودیو توووو...


sadegh
ساعت13:51---8 شهريور 1392
سلام به همکلاسی گل گلاب...آهنگ مورد علاقمم گذاشتینا...

نمیتونم که برگردم | به احساس تو بد کردم



نفهمیدم چی پیش اومد که قرمز بودو رد کردم



خوب اینو بگو همگروهی گل...

اگه بدونی من چقدر دلم تنگ شده...تموم دلخوشیم همین یه آهنگ شده...در نمیاری اشک من احساسی رو...بغل نمیکنی اونکه نمیشناسی رو...علیرضا طلیسچی


empire:dar harame hazrate maasoome doa gooye hame doostaye golm hastam........shabe tavalode khoobie vasam


sadegh
ساعت13:40---8 شهريور 1392
باریک میس حقیقت گل...
حالا پاشو حالی بکن...برقص و خوشحالییی بکن...خواننده بشو بشین و پاشو حالا که کبکت میخونه...
حالا اینو بگو...
از اونور دنیا..باز نامه رسیده..چه عاشقونه عکسمو برام کشیده...گوشش نوشته تا ابد گرفتار...


Z.H
ساعت10:56---8 شهريور 1392
اینم ادامه امپراطور: نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیوووونه
empire: bacheha mn ye ahang az unknow artist shenidam kheili jalebe........kasi albume kamelesho nadare?


Z.H
ساعت10:51---8 شهريور 1392
ادامه: اونجا تو تنگ کوچه پشت در بازارچه عروسکی نشسته پشت درای بسته تا میاد لنگه درو وا بکنه چشمای منتظرو صدا کنه حاجاقا داد میزنه ورپریده کجا میری...

ولک ما بندری خوراکمووونه...! حالا شما اینو بگووووو:

آقا خودش خوب میدونه که ما اونو از رودخونه درش آوردیم بیرون آوردیم آوردیمش توی خونه..........


empir:sakhte khodaii .....ina chie minvisin.......yekio biad j abjimoono bede zaye nashim ma pesara


Z.B
ساعت10:19---8 شهريور 1392
نمی خواستم برم رفتم. پشیمونم اگه رفتم.دارم میمیرم ازعشقت من ازعشق توسر رفتم ازامید

empire
ساعت6:34---8 شهريور 1392
Oon sakhte..........ino az pashaii j bedin........yeki hast too ghalbam k harshab vase oon minevisamo oon khabe.......

empire
ساعت6:30---8 شهريور 1392
Sadegh mn moosighi asil goosh midam........gharare az avvale term ishala ye download kade rah bendazam

Z.H
ساعت22:50---7 شهريور 1392
ادامه: دلم میخواد حرف بزنی قفل سکوت رو بشکنی مثل حریر اون صدات برگ گل ابریشمی ای آخرین سرود من نوای چنگ و عود من از تو قشنگه زندگی ای همه تارو پود من

شعر بعدی از سیاوش قمیشیه: میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالم میشه ببندی بالمو آخه شکسته بالم.........
اینم جواب همگروهی گلمون....میفهمی چی میگم بهت میبینی خستگیمو ، میشه بزارم پیش تو چند روزی زندگیمو میشه بشینی پیشمو یه شعر برام بخونی امشب یکم تنها شدم میشه پیشم بمونی.... حالللل میکنین همگروهی ترم بالایی مثل من داریناااااا... حالا اینو جواب بدین.... دختر حاجی الماس تیپ میزنه چپ و راست...باباش خبر نداره همیشه اینجا اونجاست....از سندی


سيما
ساعت22:34---7 شهريور 1392
دلم ميخواد حرف بزني قفل سكوتو بشكني مثل حريره اون صدات عطر گل ابريشمي..

(اگه درست يادم باشه البته!!)

آهنگ بعدي از قميشي..

ميشه پرنده باشي اما رها نباشي ميشه دلت بگيره اسيره غصه ها شي
حالا که آسمونم دنیای تازه ای نیست....اونوقت یه جا بشینی...محو گذشته ها شی... ترسیده باشی از کوچ...اوجو ندیده باشی...واسه یه مشت دونه..اهلی آدما شی... شما دیگه اقرار کنید از داشتن همگروهی گلی مثل من به خود میبالید.. هایده...در میکده غافل...در مدرسه عاقل...در صومعه عابد...هم سوخته ی خاکی...هم بیدل افلاکی...ادامه...


صادق
ساعت21:52---7 شهريور 1392
شراب صد ساله تویی...سرخی آلاله تویی...اگه قماره زندگی اونی که تکخاله تویی


B.Gh
ساعت19:26---7 شهريور 1392
daghighan bayad chekar konim?behtare baghiyeye bacheha ham biyan.inja ke kasi nist.khanome khoshniyat/haghighat va ... biyan dge

نامی
ساعت12:38---7 شهريور 1392
بازم دلم گرفتو گریه کردم بازم به گریه هام میخندن
بازم صدای گریه مو شنیدم همه به گریه هام میخندن


نامی
ساعت12:38---7 شهريور 1392
بازم دلم گرفتو گریه کردم بازم به گریه هام میخندن
بازم صدای گریه مو شنیدم همه به گریه هام میخندن


امپراطور
ساعت12:31---7 شهريور 1392
اولیشو از محسن یگااااانه میزارم........



دوووباره نمییییخوام چشای خیسمو کسی ببیییییینه یه عمره حال و روز من همینه کسی به پای گریه هام نمییییشییینه.........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها