دانلودکده.........
 
زیر سقف اتاق عمل......
دو شنبه 25 شهريور 1398برچسب:, :: 15:3 ::  نويسنده : امپراطور



نظرات شما عزیزان:

یه نفر
ساعت14:13---27 شهريور 1392

خوب برسیم به شوماره حساب امپراطور
امپراطور بزار من یه بانکی بزنم بعد شوماره حسابتونو بدین
خوب آقای داروغه میشه جادوگرم انتخاب کرد؟


یه نفر
ساعت15:24---26 شهريور 1392
آقای داروغه کدوم ماریا رو میگی؟


ماریا مامان بزرگمو...خوب عزیز دلم ماریای رابین اینارو میگم دیگه...


یه نفر
ساعت13:39---26 شهريور 1392
حالا شوما نیمیخواد خرجیمون کونین من خودم خرجدون میکونم


سلام خدمت آقای داروغه این ورا رابین هودم موجود دارین؟
سلام به شما دوست گل خوم...هر نقشی رو بگین مشکلی نداریم...من عاشق ماریا هستم...جاست مماریااااا
empire:..... ﺑﺎﺑﺎ ﻳﺠﻮﺭ ﺧﺮﺝ ﻛﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﻳﺰ ﻛﻪ ﺣﺲ ﺑﺸﻪ ﺩﻗﻴﻘﺎ ﺍﮔﻪ ﻻﺯﻣﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺣﺴﺎﺏ ﻫﻢ ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﺑﻬﺘﻮﻥ ﺑﺪﻣﺎ ﻣﻨﻢ ﻧﻘﺶ ﺷﺎﻩ ﺭﻳﭽﺎﺭﺩ ﺷﻴﺮﺩﻝ


یه نفر
ساعت0:49---26 شهريور 1392
ممنون از استقبالدون

بابااولا که شما شاهی این بیت المال به چه دردی میخوره

این یارانه هارو هم که تازه دادن


empire:... ﺧﺰﺍﻧﻪ ﺩﺍﺭ ﻣﻦ ﺻﺎﺩﻗﻪ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﭘﻮﻻ ﺭﻭ ﺩﺍﺩﺍﻩ ﺍﺑﻨﺒﺎﺕ ﭼﻮﻏﻲ
ﺑﺮﻳﻦ ﺧﺮﺭ ﺍﻭﻧﻮ ﺑﮕﻴﺮﻳﻦ
ﺣﺎﺟﻴﻤﻮﻥ ﻫﻤﻪ ﻳﺎﺭﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻣﻴﺨﺮﻩ ﻱ ﺍﺏ ﻫﻢ ﺭﻭﺵ

من داروغم...عاشق گرفتن پول زورم...خزانه دار مو نیستوم...


یه نفر
ساعت0:35---26 شهريور 1392
سلام

آقای شاه جون خوب وید شما؟

آهنگا اشکان فدائی رو هم بزارید

آیا شما میدونستید من شومارو دوسدون میدارمو خرجدون میکونم




empire:..... ﺏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺍﻫﻨﮕﺎﻱ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺘﻲ ﺍﺗﺎﻕ ﻋﻤﻞ ﺧﻮﺵ ﺍﻭﻣﺪﻳﻦ ﺍﻭﻧﻢ ﺏ ﺭﻭﻱ ﭼﺸﻢ ﻣﻨﻢ ﺷﻮﻣﺎ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺪﻭﻥ ﻣﻴﺪﺍﺭﻡ ﻭﻟﻲ ﺧﺮﺟﺘﻮﻥ ﻧﻤﻴﻜﻮﻧﻢ ﭼﻮﻥ ﻛﻪ ﺍﺧﺮ ﺑﺮﺝ ﻫﺴﺖ ﻭ ﻭﺿﻊ ﺟﻴﺒﺎ ﺧﺮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺏ


Z.H
ساعت0:30---26 شهريور 1392
حرکت قشنگی بود

باررررررررررررریک امپراطور
empire:..... ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺍﻱ ﺑﺪﺭﺧﺸﻴﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺑﻪ ﺥ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﻫﻤﻜﻼﺳﻲ ﻋﺰﻳﺰ ﻙ ﻛﻼ ﺗﺮﻙ ﺗﺤﺼﻴﻞ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ ﻭ ﺷﻐﻞ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺳﻬﻴﻞ ﺭﻭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻛﺮﺩﻥ ﻋﺠﺒﻲ ﻱ ﺳﺮﻱ ﺏ ﺭﻓﻘﺎﻱ ﻓﻘﻴﺮ ﺯﺩﻳﻦ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﻧﻴﺎﻳﻦ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﺳﺘﺎﺩﺍﻣﻮﻥ ﻫﻤﻪ ﺍﺳﺘﻌﻔﺎ ﺩﺍﺩﻥ


امبراطور
ساعت15:11---25 شهريور 1392
خبری از خانوم کریمی حقیقت بهمیه و خیلیا نیس......
کجایین رفقا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها