تفرقه افکنی بین رفقای جنگ.........(T.A.B.R.J)
 
زیر سقف اتاق عمل......
شنبه 30 شهريور 1398برچسب:, :: 10:24 ::  نويسنده : امپراطور

رفقای گل خودم این یه بحث جدیده.........

اینجا دو نفر که خیلی رفیقن رو میزاریم و بچه ها میان و بین این دوتا رو شکراب میکنن اینجا........

ببینم کی میتونه دو نفر رو به خون همدیگه تشنه کنن.......

رفقای جنگ این هفته.........

 

خانوم حقیقت و خوشنیت.......

 

بچه ها حملههههههههههههه..........



نظرات شما عزیزان:

empire:....
ساعت18:51---6 مهر 1392
ﺥ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺷﻨﻴﺪﻡ ﺥ ﺧﻮﺷﻨﻴﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻧﻘﺸﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﻗﺘـــــــــــﻞ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻃﺮﺯ ﻓﺎﺟﻌــــــﻪ ﺑﺎﺭﻱ ﻣﻴﻜﺸﻴﺪﻥ
ﻧﻘﺸﺸﻮﻥ ﻫﻢ ﺍﻳﻦ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺑﻴﺎﻥ ﻭ ﺗﻮﻱ ﮔﻮﺷﻲ ﺷﻤﺎ ﺑﻤﺐ ﺑﺰﺍﺭﻥ ﻭ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﺭﻭﺷﻦ ﻛﺮﺩﻥ ﮔﻮﺷﻴﺘﻮﻥ ﺑُـــﭙُﻜﻴﻦُ


ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺩﻳـﮕﻪ ﻗﻔﻞ ﺻﻔﺤﻪ ﮔﻮﺷﻴﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﻧﻜﻨﻴﻦ =


سيما
ساعت18:13---6 مهر 1392
گوشي چه قابلي داره آدم يه دوست خوب.. تاكيد ميكنم خووووووب!! داشته باشه كافيه.. كه شكر خدا من دارم دلتون بسوووووزه..
و اما عنكبوت!! الهي اون عنكبوت خير از زندگيش نبينه كه اومد رو سر من.. زهرا هركاري ميكرد من بدتر ميترسيدم دمت گرم رفيق كه گذاشتيش به عهده ديگرون..


Z.H
ساعت16:17---6 مهر 1392
باید خدمتتون عرض کنم که آررررره چرا که نه تازه لازم باشه گوشی دوستشو خردو خاکشیر هم میکنه بابا ماشالله صندلیهای کلاس 3 که صندلی نیست سطح شیبداره هرچی بذاری روش سر میخوره... عاغا این که دیگه تخـــــــــــــــــصیر من نیس دوست آدم نباید گوشیشو بذاره اونجا
درمورد عنکبوتم باید بگم من اولش ندیدم بعدم که دیدم بااون عکس العملی که سیما انجام داد هیچ کاری از دستم بر نمیومد


empire:....
ساعت22:48---5 مهر 1392
ﻣﻨﻢ ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﺑﺪﻭﻧﻢ ﻣﮕﻪ ﺍﺩﻡ ﭼﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻳﻪ ﻧﻔﺮ ﻋﻨﻜﺒﻮﺕ ﺭﻭ ﺳﺮﺵ ﺑﺎﺷﻪ ﻭ ﺧﻮﺩﺵ ﺍﺯ ﻋﻨﻜﺒﻮﺕ ﺑﺘﺮﺳﻪ؟
ﺩﺍﺭﻳﻢ؟
ﺩﺍﺭﻳﻢ؟
ﺍﻳﻨﺠﻮﺭ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺩﺍﺭﻳﻢ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها