اس ام اس تحقیر کننده.........
 
زیر سقف اتاق عمل......
شنبه 20 مهر 1398برچسب:, :: 10:19 ::  نويسنده : امپراطور

 اس ام اس های ضدحال و تحقیر آمیز  

گفتم تمام وجودم از آن تو بود
مشکلت چه بود که با من چنین کردی ؟
گفت آنقدر خوبی که حالم را بهم می زنی

***** اس ام اس تحقیر کننده *****

یه روز تو تنها آرزوی زندگیش می شی
این بدترین انتقامه

***** اس ام اس تحقیر کننده *****

تاریخ انقضایت که سر برسد
و دیگر طعم قبل را ندهی
از کال تبدیل می شوی به میس کال
به همین راحتی

***** اس ام اس تحقیر کننده *****

از دستت هرچی برمی اومد انجام دادی تشکر
حالا نوبت پاهاته
گورتو گم کن

***** اس ام اس تحقیر کننده *****

اونی که از پشت خنجر فرو کرد تو قلبم عطر تنش آشنا بود
آن عطر را خودم برایش خریده بودم …

***** اس ام اس تحقیر کننده *****

مرا می شکنی و سرت را با افتخار بالا می گیری
ببین از سقف بالای سرت چگونه اشک چکه می کند
مغرور نباش که روزی این سقف شکسته روی سرت خراب می شود

***** اس ام اس تحقیر کننده ***** 

عزیزم واسه کسی دورویی کن
که حوصله همون یه روتم داشته باشه

***** اس ام اس تحقیر کننده *****

دلم تنگ شده برای وقتی که  می گفتی دلم واست تنگ شده
دلم تنگه برای بودنت شایدم لبخند خودم
دلم برای همه چیز تنگ شده جز بودنت

***** اس ام اس تحقیر کننده *****

به لب هایم قفل زدم درباره عشق تو
تا به کسی چیزی نگویم
شاید روزی خودت آدم شوی

***** اس ام اس تحقیر کننده *****

گمان می کردیم وقتی نباشم دلت می گیرد
اما دیدم نه بدون من شادتری و شلوغتری
صدای قهقه خنده هایت تا اینجا هم شنیده می شود
گویا من سد راهت بودم و تو دیگه آزادی
مبارکت باشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها