نگاه من......
 
زیر سقف اتاق عمل......
شنبه 4 آبان 1398برچسب:, :: 14:46 ::  نويسنده : امپراطور

عکس های غمگین از لحظات تنهایی

تو چه دانی......................

که پس هر نگه ساده ی من..................

چه جنونی............

چه نیازی....................

چه غمی ست.................



نظرات شما عزیزان:

B.Gh
ساعت22:47---8 آبان 1392
Aghaye keshtkar mardom bikar nistan bekhan tu kare shoma dekhalat konan.shoma ham meske ziyadi harfe mano jedi gereftid!!
البته که کسی بیکار نیست،من اصلا یادم نیست شما چی گفتین که بخوام جدی بگیرم حرفاتونو...


B.Gh
ساعت13:29---8 آبان 1392
be che nokteei eshare kardam mage?

shohre
ساعت9:48---8 آبان 1392
اهای سهراب...........خانه باشد طلبت!

دل من سخت گرفته ست.

بگو "شانه" دوست کجاست؟
empire.:....kam peidaiin .....nisin.......


B.Gh
ساعت20:03---7 آبان 1392
be man rabti nadare !!!!! har kas ke mikhad bashe
به نکته خوبی اشاره کردین...


b.gh
ساعت14:35---6 آبان 1392
mohem ferestandeye in payamast!!!!!!!!!!!!!!
همشون مثل خودم شازده های سیبیلو هستن...اگه باور ندارین باور کنین...


mahjoobi!!!
ساعت21:19---5 آبان 1392
سلام بچه ها فردا یه حلسه داریم واسه عضو گیری تالیف و ترجمه ساعت 5-3 کلاس 8 هر کسی میخواد بیاد تا قبل از جلسه فردا .اسمو فامیل و شماره دانشجوییشو به این شماره بفرسته.اگه میشه با یه موضوع جدا بذارین ممنون09386387500

mahjoobi!!!
ساعت21:18---5 آبان 1392
سلام بچه ها فردا یه حلسه داریم واسه عضو گیری تالیف و ترجمه ساعت 5-3 کلاس 8 هر کسی میخواد بیاد تا قبل از جلسه فردا .اسمو فامیل و شماره دانشجوییشو به این شماره بفرسته.09386387500

B.Gh
ساعت19:01---5 آبان 1392
Hame ham k az eshgh migano...!!!!
empire:.... ﻫﻤﻪ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﺧﺮﺍﺑﺎﺗﻲ ﻫﺴﺘﻦ ﺧﺮﺍﺍﺍﺍﺍﺏ
عشق چیه...اینا ۱۰ تا اس آخریه گوشیم بودن...همتون حاااالللل کردیناااا...به روی خودتون نیارید اصلا....


sadegh
ساعت1:39---5 آبان 1392
گاهی زیستن در قفس هم زیباست...به شرطی که قفس قلب کسی باشد که دوستش داری....

فراموشش کرده ام...فقط گاهی اسمش را که میشنوم...بی اختیار میشکنم...

مترسک به گندم گفت:من را برای ترساندن گذاشتند...ولی من تشنه ی عشق پرنده ای بودم که سهمش از من گرسنگی بود...

بودنش عادتیست مثل نفس کشیدن...خدا را میگویم...همیشه همراهت باد...

فرق نمیکنه حکم چی باشه رفیق...تو همیشه لازمی...

تنهایی را بلندترین شاخه ی درخت خوب میفهمد...انگار هرچه بزرگتر میشویم تنهاتر میشویم...به راستی خدا از بزرگی تنهاست یا از تنهایی بزرگ؟

آدمها واقعا عجیبند...در بچگی به عروسکی که باید با اون بازی کنند دل میبندند...اما وقتی بزرگ میشوند با کسی که باید دل به او ببندند بازی میکنند...

دیشب تو مجله یه مطلب راجع به ضررهای قلیون خوندم...خیلی ترسیدم...بچه ها بیاین دیگه مجله نخونیم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها