توبه شکسته ام
 
زیر سقف اتاق عمل......
پنج شنبه 28 آذر 1398برچسب:, :: 1:25 ::  نويسنده : امپراطور

 

 
تو را همچون گناهی زیبا پنهان کرده ام زیر پیراهنم
همیشه دوستت داشته ام
میگویند رفته ای…
اما کسی عطر تو را زیر پوست من نمی شنود
میگویند هوس یک سیب ترش بودم که از سرت پرید
اما کسی تپش داغ خاطره ات را در دلم نمی بیند
دلم برای تو تنگ میشود
ای توبه ی شکسته ام …
 
the problem of our own 300x200 همیشه دوستت داشته ام


نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت4:25---29 آذر 1392
پرهایم را چید تا با غریبه ها جایی نروم...اما خودش بی من با غریبه ها کوچ کرد...
تنها کسی که لبخند مرا خواست،عکاس بود...آن هم پولش را گرفت...
رفیق...معامله فسخ شد...در قبال دنیا یک تار مویت را خواستند...ندادم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها