زیر سقف اتاق عمل......
یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, :: 8:57 ::  نويسنده : امپراطور

 الو سلام منزل خداست؟
اين منم مزاحمي که آشناست.
هزار دفعه اين شماره را دلم گرفته است
ولي هنوز پشت خط در انتظار يک صداست.
شما که گفته ايد پاسخ سلام واجب است
به ما که مي رسد، حساب بنده هايتان جداست؟


الو دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد.
خرابي از دل من است يا که عيب سيم هاست؟
چرا صدايتان نمي رسد کمي بلند ترصداي من چطور؟
خوب و صاف و واضح و رساست؟
اگر اجازه مي دهي برايت درد دل کنم،
شنيده ام که گريه بر تمام دردها شفاست.
دل مرا بخوان به سوي خود تا که سبک شوم
پناهگاه اين دل شکسته خانه ي شماست.
الو، مرا ببخش، باز هم مزاحمت شدم
دوباره زنگ مي زنم،
دوباره... تا خدا خداست
دوباره ... تا خدا خداست



نظرات شما عزیزان:

z.h
ساعت22:41---26 آذر 1391
آرررره منم کاملا با وروجک موافقم... برید تو کار شاد مجلسی...

z.h
ساعت22:40---26 آذر 1391
آرررره منم کاملا با وروجک موافقم... برید تو کار شاد مجلسی...پاسخ:خوبه الان يا شاد تر بخدا كشتيمون بااين شاد مجلسي

BACHE BALA(بچه بالا)
ساعت22:10---26 آذر 1391
اینو باهات موافقم

اینجا حتی خداهم تنهاییش را فریاد میزند:

قل هوالله احدپاسخ:تكبير...................


vuroojak
ساعت19:03---26 آذر 1391
يكم به تم وبلاگ حال و هواي اتاق عمل بدين كسي كه مارو تحويل نميگيره حداقل خودمون يكم...اين اهنگ رو هم عوضش كنين شاد باشه بهتره!!!پاسخ:حالاعملیش هم میکنم بابا بزار چنروز بگذره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها