جمله سازی
 
زیر سقف اتاق عمل......
جمعه 13 دی 1398برچسب:, :: 21:37 ::  نويسنده : امپراطور


لطفا همه جمله بسازن.......یکم بخندیم.....

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

B.Gh
ساعت15:25---16 دی 1392
manam hale fekr kardan nadaram tu in rooze barfi
empire:اخ گفتین .....عجب برفی داره میاد الان.......... ابجی یه عکس از ادم برفی که درست کردین بگیرین بزارین واسمون......


سیما
ساعت12:07---15 دی 1392
عاقا حواسا جمع میخوام جمله بسازم..

ااااا هرکاری میکنم حوصلم نمیشه
empire:خوشا شیراز و وضع بی مثالش..........


Z.H
ساعت19:45---14 دی 1392
والله بهتر از جمله شماست.. آخه کی چیپس و آجر رو با نخ سوزن به هم وصل میکنه؟؟!! هاااااا؟؟!!!
empire:خودم دیدم خانوم کریمی به هم داشت میدوختشون.............


Z.H
ساعت18:27---14 دی 1392
مادر با آجر شیشه ماتیز را شکست تا چیپس و نخ سوزن را بدزدد.....
empire:من اگه معلم اول دبستانتون رو بیدا کنم بینی جفتتون رو مورد مرحمت قرار میدم.....


sadegh
ساعت1:33---14 دی 1392
مادر مدرسه چیپس و نخ و سوزن میخوردیم و دشمنان اسلام برای ماتیز میکردند.
empire:trx nalkh kf,nkh f,nk luglhkd ;i fi 'vdi hknhojkl,k صادق این خط بالا رو نیم ساعت نوشتم نه حوصلم میشه فارسیش کنم نه حتی باکش کنم.......ولی دمت گرم....


fati
ساعت22:01---13 دی 1392
توی ماتیزمم نشسته بودم داشتم چیپس میخوردم،مادرم گفت:اون نخسوزنه رنگ آجر هس رو بده،منم بهش دادم
empire:چ جمله ای........... اونوقت کجا نخ سوزن رنگش اجریه.......


empire
ساعت21:46---13 دی 1392
مادری را دیدم که از درون چیبس اجر را بیرون اورد ان دو را با نخ سوزن به هم وصل کرد و به سمت ماتیزی برتاب کرد........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها