زیر سقف اتاق عمل......
جمعه 13 دی 1398برچسب:, :: 21:47 ::  نويسنده : امپراطور

بسر:چجوری بهش بگم دوستش دارم؟

دختر:خیلی راحته برو جلو بهش بگو دوستش داری

بسر:بزار با تو امتحان کنم

دختر:باشه

بسر:دوستت دارم

دختر:مرسی منم دوستت دارم حالا همینجوری برو بهش بگو

بسر:بهش گفتم

سلامتی همه عاشقای یواشکی

که عاشقن و کسی نمیدونه............



نظرات شما عزیزان:

B.Gh
ساعت18:05---16 دی 1392
are
empire:خیلی بی انصافین جدا.....من که انقد میزارم تو وب بزارم برم؟ اصلا من فال گرفتم همین الان اومد........خوشا سایتی که امبایر تو باشی


B.Gh
ساعت15:23---16 دی 1392
ghashang bud
empire:من مطلب ناقشنگ میزارم تو وبلاگ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها